جابه‌جایی درختان و توافقات لازم برای اجرای پروژه دوگاز انجام شد/بهره‌برداری از ۳ پروژه عمرانی و فرهنگی تا پایان سال
جابه‌جایی درختان و توافقات لازم برای اجرای پروژه دوگاز انجام شد/بهره‌برداری از ۳ پروژه عمرانی و فرهنگی تا پایان سال

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، به گزارش خبرنگار شهر، محمدرضا پوریافر شهردار منطقه ۲۱ در آیین بهره برداری و کلنگ زنی پروژه های عمرانی، ترافیکی و فرهنگی شهرداری این منطقه که صبح امروز – چهارشنبه ۳ اسفند ۱۳۰۱- در سی و چهارمین رویداد امید و افتخار برگزار شد، اظهار کرد: امروز افتتاح ۶ پروژه […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

به گزارش خبرنگار شهر، محمدرضا پوریافر شهردار منطقه ۲۱ در آیین بهره برداری و کلنگ زنی پروژه های عمرانی، ترافیکی و فرهنگی شهرداری این منطقه که صبح امروز – چهارشنبه ۳ اسفند ۱۳۰۱- در سی و چهارمین رویداد امید و افتخار برگزار شد، اظهار کرد: امروز افتتاح ۶ پروژه با اعتبار ۶۰ میلیارد تومان به جز هزینه زمین آنها را داریم که سه پروژه نیز تا آخر سال با اعتبار ۴۰ میلیارد تومان در حوزه های مختلف به بهره برداری می رسد.

وی در تشریح برخی از این پروژه ها بیان کرد: بازسازی و تجهیز مددسرا از درخواست های اصلی شهروندان شهرک استقلال بود و چند سالی بود که این مکان مشکلاتی را ایجاد کرده بود. حال، با اجرای این پروژه، خواست شهروندان منطقه محقق شد. همچنین، پروژه فراهنگ که تمرکز آن در بحث سالمندان و توانمندسازی این قشر از جامعه است را افتتاح می کنیم.

وی افزود: مسیر دوچرخه و مسجد شهرک استقلال نیز امروز افتتاح می شود و سه پروژه دیگر نیز تا پایان سال به بهره برداری می رسد؛ علاوه‌ بر این، در همین ایام بیش از ۸ پروژه را با اعتبار ۳۲۰ میلیارد تومان کلنگ زنی کردیم.

شهردار منطقه ۲۱ در خصوص اجرای پروژه دوگاز در این منطقه اضافه کرد: جابجایی درختان و توافقات لازم درباره این پروژه انجام شد که امیدواریم این پروژه به عنوان یکی از کلان پروژه های شهرداری تهران به نتیجه برسد.همچنین امیدواریم رو گذر ضلع جنوب به غرب آن نیز در پروژه های شهرداری تهران گنجانده شود.

انتهای پیام/