اجرای بیش از ۳۰۰ عنوان فعالیت عمرانی و برنامه‌ای در مدارس منطقه ۹
اجرای بیش از ۳۰۰ عنوان فعالیت عمرانی و برنامه‌ای در مدارس منطقه ۹

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۹؛ سید محمد رحیم مرتضوی شهردار این منطقه گفت: آموزش و پرورش نقشی بنیادی در پرورش و تربیت نسل آینده دارد که می‌تواند با همکاری سایر سازمانهای مربوطه در راستای تامین استانداردهای لازم فضاهای آموزشی اقدام کند. شهردار منطقه ۹ […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۹؛ سید محمد رحیم مرتضوی شهردار این منطقه گفت: آموزش و پرورش نقشی بنیادی در پرورش و تربیت نسل آینده دارد که می‌تواند با همکاری سایر سازمانهای مربوطه در راستای تامین استانداردهای لازم فضاهای آموزشی اقدام کند.

شهردار منطقه ۹ افزود: دنیای کنونی دریافته است که آموزش و پرورش جوانان، نوعی سرمایه‌گذاری ملی است و هر کشوری در این راه تلاش بیشتری انجام دهد، از رشد و توسعه‌ بیشتری در آینده برخوردار خواهد شد.

وی عنوان کرد: ارتقاء سطح کمی و کیفی ارائه خدمات به شهروندان به‌ویژه محصلین در زمینه‌های مختلف از جمله زیباسازی مراکز آموزشی، ایمن‌سازی معابر منتهی به مراکز آموزشی، بازپیرایی فضای سبزمدارس از اولویت‌های شهرداری تهران است و تلاش دارد تا با هم افزایی و تعامل بیشتر با مراکز تحصیلی و آموزشی، دوره‌های آموزشی متنوعی در خصوص موضوعات و مباحث شهری اعم از نگهداشت شهر و آموزش شهروندی برگزار نماید.

مرتضوی تصریح کرد: براساس کارشناسی انجام شده و شناسایی نیازهای مدارس، در راستای کمک به توسعه و تجهیز مدارس، مجموعه ای از فعالیت های عمرانی اعم از نقاشی و رنگ آمیزی فضاهای داخلی و بیرونی مدارس، طراحی و نصب صندلی مبلمان مناسب در حیاط مدارس، احداث و تفکیک آبخوری ها از سرویس‌های بهداشتی، توسعه و بازسازی قرائت خانه، کتابخانه و فضاهای ورزشی مدارس، ترمیم وآسفالت حیاط و ایزوگام پشت بام صورت گرفته است.

این مقام ارشد شهری در منطقه ۹ یادآور شد: این منطقه در حوزه تقویت فعالیت‌ها و برنامه‌های تربیتی و آموزشی در موضوعات اجتماعی، فرهنگی و هنری نیز در قالب برگزاری کلاس های آموزشی با موضوع کاهش آسیب های اجتماعی، آموزش محیطی، برگزاری اردوهای علمی- آموزشی، غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان، توزیع محصولات فرهنگی و آموزشی، ترویج فرهنگ کتابخوانی، برگزاری جشنواره ها و نمایشگاه‌ها، طرح شهردار مدرسه، حمایت از برنامه‌های قرآنی در مدارس و همکاری های زیست محیطی بیش از ۳۰۰ مورد فعالیت عمرانی و برنامه ای انجام داده است.

لازم به ذکر است نشست فصلی مدیران مدارس با حضور شهردار منطقه ۹، مدیر اداره آموزش و پرورش، مدیران شهری و آموزشی  و مدیران مدارس مناطق ۹ و ۲۱ در سالن آمفی تئاتر برگزار شد.

انتهای پیام/