اجرای بیش از ۱۵ پروژه در منطقه ۱۱ اصفهان
اجرای بیش از ۱۵ پروژه در منطقه ۱۱ اصفهان

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، حسن محمدحسینی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با اشاره به اینکه بیش از ۱۵ پروژه در شش ماه نخست سال جاری در منطقه ۱۱ انجام شده است، اظهار کرد: این پروژه‌ها شامل عمرانی، ترافیکی و خدماتی است که با هزینه‌ای بالغ بر ۷۰۰ میلیارد ریال جهت رفاه حال شهروندان […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

حسن محمدحسینی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با اشاره به اینکه بیش از ۱۵ پروژه در شش ماه نخست سال جاری در منطقه ۱۱ انجام شده است، اظهار کرد: این پروژه‌ها شامل عمرانی، ترافیکی و خدماتی است که با هزینه‌ای بالغ بر ۷۰۰ میلیارد ریال جهت رفاه حال شهروندان این منطقه اجرا شده است.

وی افزود: این پروژه‌ها شامل احداث فاز دوم خیابان ۲۴ متری از خیابان شهدای لیمجیر به خیابان امام رضا (ع) با نام خیابان کاتب اصفهانی است که برای رفاه حال ساکنان این محل قابل بهره‌برداری است.

مدیر منطقه ۱۱ شهرداری اصفهان با اشاره به سایر اقدامات انجام شده در این منطقه گفت: ساماندهی پیاده‌روهای خیابان‌های شهید مطهری، خیابان شهید هاشمی‌نژاد، خیابان شهیدان غربی ضلع جنوبی و نرده‌های خطوط پرش زیر پل امام خمینی (ره) قابل بهره‌برداری است.

اجرای بیش از ۱۵ پروژه در منطقه ۱۱ اصفهان

وی تصریح کرد: در حوزه ترافیک اجرای عملیات نصب دوربین متحرک نظارت تصویری (میدان شهید زاهدی)، اصلاح هندسی دوربرگردان‌های خیابان امام رضا (ع)، نصب دوربین نظارتی سه‌راه مطهری به خیابان شهدا، اصلاح هندسی راست‌گرد خیابان شهید چمران به شهدا، ایمن‌سازی و آرام‌سازی ترافیکی در سطح محله لیمجیر انجام شده است.

محمدحسینی خاطرنشان کرد: در حوزه خدمات شهری اجرای عملیات زیباسازی و نورپردازی خیابان شهیدان غربی، ترمیم سیستم قطره‌ای خیابان بابوکان، ترمیم سیستم قطره‌ای خیابان امام رضا (ع)، نماسازی مسجد علی‌بن‌ابی‌طالب (ع) محله زاجان، همچنین در پی درخواست‌های متعدد شهروندان روکش آسفالت و ترمیم آسفالت سطح منطقه انجام شده است.