توزیع ۹۹ هزار قبض عوارض پایدار شهری در منطقه۱۳
توزیع ۹۹ هزار قبض عوارض پایدار شهری در منطقه۱۳

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، به گزارش شهر به نقل از  روابط عمومی شهرداری منطقه۱۳، محمدهادی علی‌احمدی، شهردار این منطقه گفت: به منظور مشارکت شهروندان در پرداخت عوارض شهری، توزیع قبوض انبوه عوارض پایدار سال ۱۴۰۲ شهرداری تهران در نواحی چهارگانه اجرایی شده و فردا پنجشنبه ۲۶ بهمن ماه پایان می یابد.  وی افزود: […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

به گزارش شهر به نقل از  روابط عمومی شهرداری منطقه۱۳، محمدهادی علی‌احمدی، شهردار این منطقه گفت: به منظور مشارکت شهروندان در پرداخت عوارض شهری، توزیع قبوض انبوه عوارض پایدار سال ۱۴۰۲ شهرداری تهران در نواحی چهارگانه اجرایی شده و فردا پنجشنبه ۲۶ بهمن ماه پایان می یابد. 

وی افزود: قبوض انبوه عوارض پایدار (عوارض نوسازی، بهای خدمات مدیریت پسماند و عوارض کسب و پیشه) شهر تهران با همکاری اداره درآمد معاونت مالی و اقتصادشهری، کارکنان نواحی چهارگانه، ستاد ممیزی و ناظران در حال توزیع شده است .

به گفته وی تاکنون، ۲۲ هزار فیش در ناحیه۱ ، ۳۵ هزار فیش در ناحیه۲و ۱۹ هزار و ۶۴۱ فیش در ناحیه۳ توزیع شده است و ما بقی فیش ها تا پایان وقت اداری فردا پنجشنبه ۲۶ بهمن توزیع می شود.

همچنین وفا قائم مقامی معاون مالی و اقتصاد شهری شهرداری منطقه ۱۳ نیز با اشاره به مهلت پرداخت قبوض تا پایان اسفند خاطرنشان کرد: همچنین جوایز ارزنده ای توسط شهرداری تهران شامل ۱۰۰جایزه ۵۰۰ میلیون ریالی، ۱۰۰جایزه ۲۰۰میلیون ریالی، ۱۰۰جایزه ۱۰۰میلیون ریالی و ۱۰۰۰جایزه ۲۰میلیون ریالی برای شهروندان خوش حساب در نظر گرفته شده است.

وی یادآور شد: عوارض نوسازی ازجمله درآمدهایی است که دریافت آن موجب افزایش منابع درآمدی و خدمات‌رسانی هرچه بیشتر به شهر و شهروندان می‌شود و امید است با انجام اقدامات و برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده با مشارکت شهروندان شاهد افزایش خدمات در پایتخت باشیم.

شهروندان می‌توانند با ارسال کدشناسایی ۱۵رقمی واحد مسکونی و ۱۲رقمی واحد غیر مسکونی به سامانه پیامکی ۱۳۷۰۰۰۰۰۷۰ و ثبت موبایل مالک، اسکن بارکد با سوپر اپلیکیشن شهروندی شهرزاد، از طریق درگاه‌ها ATM، اینترنت بانک، POS و بانک‌های طرف قرارداد و همچنین ارسال شماره شناسایی و موبایل مالک به کد دستوری #۵۵*۱۳۷* نسبت به پرداخت عوارض اقدام کنند.

انتهای پیام/