اجرای برنامه‌های متنوع برای کودکان
اجرای برنامه‌های متنوع برای کودکان

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر ، به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۵، محمد باقر قائم مقامی مدیر آموزش و مشارکت های شهروندی این منطقه گفت: برنامه های متنوع هفته کودک در همه نواحی این منطقه اجرا شد که از جمله این برنامه ها می توان به برگزاری جشنواره بادبادکها و […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر ،

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۵، محمد باقر قائم مقامی مدیر آموزش و مشارکت های شهروندی این منطقه گفت: برنامه های متنوع هفته کودک در همه نواحی این منطقه اجرا شد که از جمله این برنامه ها می توان به برگزاری جشنواره بادبادکها و سینما کودک در ناحیه هفت، برگزاری جشن شادی ویژه کودکان در بوستان ساحل ناحیه ۴ اشاره کرد.

وی ادامه داد: محله سازمان برنامه در ناحیه چهار، به عنوان محله پایلوت ” شهر دوستدار کودک” انتخاب شده است و با کمک اداره کل آموزش های شهروندی در بوستان پرنیان این محله، برای کودکان کارناوال شادی راه اندازی شد و چند نفر از کودکان این محله در صحن علنی شورا به اجرای نمایشی با همین عنوان خواهند پرداخت.

️قائم مقامی افزود: مینی المپیک کودکان با حضور سیصد کودک در حال انجام است که در آن کودکان با شعار “بچه ها به سمت قله” به مسابقات ورزشی می پردازند. برنامه پیاده روی و همچنین انتخاب مربی برتر کودکان در منطقه از دیگر اقدامات این هفته است.

️بر اساس این گزارش، دهکده کودک برنامه ای است که از طریق اداره کل آموزش و مشارکت های شهروندی، در حال انجام است و منطقه ۵، دو ایستگاه کوچه بازی و بازی‌راه را در آن دهکده انجام می دهد و همچنین برگزاری مسابقات روبیک کودکان بر عهده این منطقه است.

️مدیر آموزش های شهروندی منطقه اعلام کرد: در اختتامیه برنامه هفته کودک، از کودکان نخبه و شهدای مدافع حرم و امنیت به صورت ویژه تقدیر خواهد شد.

 انتهای پیام/