هزینه اداره شهرها در حال افزایش است
هزینه اداره شهرها در حال افزایش است

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، به گزارش خبرنگار ایمنا، مجید طهوریان‌عسکری امروز_ پنج‌شنبه بیست‌وهفتم بهمن_ در حاشیه بازدید از رویداد «ثروت پنهان» اظهار کرد: بررسی ظرفیت‌های گوناگون و پنهان در حوزه تولید ثروت، به عنوان یکی از ظرفیت‌های مهم مجموعه‌های شهری و نظام‌های مدیریتی شناخته می‌شود. وی با اشاره به اینکه در سال‌های اخیر، […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

به گزارش خبرنگار ایمنا، مجید طهوریان‌عسکری امروز_ پنج‌شنبه بیست‌وهفتم بهمن_ در حاشیه بازدید از رویداد «ثروت پنهان» اظهار کرد: بررسی ظرفیت‌های گوناگون و پنهان در حوزه تولید ثروت، به عنوان یکی از ظرفیت‌های مهم مجموعه‌های شهری و نظام‌های مدیریتی شناخته می‌شود.

وی با اشاره به اینکه در سال‌های اخیر، مولدسازی سرمایه‌ها و تبدیل آن‌ها به ثروت، فرصتی بسیار ارزنده برای کسب درآمد جدید در حوزه مدیریت شهری شناخته می‌شود، افزود: در شرایطی قرار داریم که هرروز شاهد افزایش هزینه اداره شهرها هستیم، توجه به ابزارها و کارکردهای مختلف مولدسازی، به‌ویژه روش‌های جدید و نوآورانه برای تولید ثروت مانند ثروت‌های پنهان، می‌تواند زمینه‌ساز ایجاد درآمدهای پایدار در مدیریت شهری شود.

عضو شورای اسلامی شهر مشهد گفت: از معاونت اقتصادی و سرمایه‌گذاری شهرداری مشهد و مجموعه شهر خلاق و کارخانه نوآوری که توجه ویژه‌ای حوزه ثروت‌های پنهان شهر داشته‌اند، تشکر می‌کنم.

وی خاطرنشان کرد: باید به سمت عیان شدن و شناسایی ثروت‌های پنهان شهرها گام برداریم، در این مسیر باید ابتدا تغییر تفکر داشته باشیم و سپس رویکرد بنیادین در حوزه تفکری نظام مدیریت شهری اعمال کنیم.

طهوریان‌عسگری گفت: امیدواریم برگزاری رویدادهایی از این قبیل موجب تغییر نگاه و نگرش شود و سپس ایده‌های ارائه شده، تبدیل به ثروت شوند.

عضو شورای اسلامی شهر مشهد افزود: بدون شک مدیریت شهری در کنار سایر درآمدهای خود، هرروز نیاز بیشتری به ثروت‌های پنهان خود پیدا می‌کند که باید از آن‌ها بهره‌مند شود.