اجرای بالغ بر ۴۵ هزار تن آسفالت در منطقه ۱۷ طی ۸ ماه نخست
اجرای بالغ بر ۴۵ هزار تن آسفالت در منطقه ۱۷ طی ۸ ماه نخست

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر ، به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۷، رضا سیفی شهردار این منطقه با اشاره به ادامه نهضت آسفالت ریزی در سطح منطقه، گفت: در سال جاری یکی از مهمترین برنامه های راهبردی شهرداری تهران در حوزه عمرانی، توسعه زیرساخت های معابر شهری، ساماندهی و ارتقاء […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر ،

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۷، رضا سیفی شهردار این منطقه با اشاره به ادامه نهضت آسفالت ریزی در سطح منطقه، گفت: در سال جاری یکی از مهمترین برنامه های راهبردی شهرداری تهران در حوزه عمرانی، توسعه زیرساخت های معابر شهری، ساماندهی و ارتقاء کیفی آسفالت معابر پایتخت تعیین شده است. کارشناسان و متخصصان حوزه فنی و عمرانی شهرداری منطقه ۱۷ نیز در راستای پیشبرد این برنامه، بازدیدهایی از نقاط و معابر سطح منطقه به عمل آورند و معابری که نیاز به بهسازی و مرمت آسفالت داشت را شناسایی کردند و در برنامه کاری  این معاونت قرار گرفت.

وی افزود: به همین منظور و پس از پایش، معابری که نیاز به اولویت داشتند شناسایی شدند و اقدامات لازم جهت لکه گیری و اجرای عملیات روکش آسفالت انجام گرفت. در همین راستا و طی ۸ ماه ابتدایی سال جاری، بهسازی و روکش عملیات ۱۲۴ معبر، روکش آسفالت حیاط ۳۰ مدرسه و لکه گیری ۳ هزار و ۲۸۰ نقطه با استفاده از ۴۵ هزار و ۲۵۰ تن آسفالت انجام شد.

شهردار منطقه ۱۷ با بیان اینکه در سال ۱۴۰۱، ۴۰ هزار تن آسفالت در سطح منطقه اجرا شده بود، تصریح کرد: از مجموع تناژ اجرای آسفالت در سال گذشته در سطح منطقه، ۲۸ هزار تن آسفالت در ۸ ماه نخست آن در سطح معابر اجرا شده بود که نسبت به سال های گذشته رکورد زنی داشته است. این در حالی است که فقط در ۸ ماه ابتدایی سال جاری بالغ بر ۴۵ هزار تن آسفالت در سطح منطقه اجرا شده که رکورد سال قبل را هم شکسته است و این نشان از پیشرفت عملکرد عمرانی و خدمت رسانی مطلوب تر به شهروندان منطقه است.

سیفی با اشاره به اجرای آسفالت طی ۲ ماه اخیر، اظهارکرد: از این حجم تناژ استفاده شده در ۸ ماه نخست سال، حدود ۱۵ هزار تن آن فقط طی دو ماه اخیر در معابر سطح منطقه جهت مرمت و بهسازی روکش آسفالت معابر اصلی و پرتردد به کار رفته است.

وی با اشاره به بروزرسانی ماشین آلات و تجهیزات معاونت فنی و عمرانی منطقه، گفت: معاونت فنی و عمرانی منطقه در حوزه نگهداشت فنی معابر منطقه، در حال بروز رسانی ماشین آلات و تجهیزات مورد نیاز متناسب با فصل سرما همچون بلوپچر و غیره و همچنین استفاده از آسفالت سرد جهت چاله پرکنی و رفع خطر در معابر بزرگراهی، اصلی و فرعی سطح منطقه و ایجاد شرایط مطلوب برای تردد ایمن شهروندان است.

گفتنی است طرح جامع ساماندهی معابر شهری با اولویت مناطق کم برخوردار و نهضت عملیات بهسازی آسفالت معابر در صورت مساعد بودن شرایط جوی تا پایان سال در این منطقه ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/