بهسازی میدان بهار شیراز در دست اجرا است
بهسازی میدان بهار شیراز در دست اجرا است

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۷، نصراله آبادیان با بیان این مطلب افزود: بهسازی میدان بهار شیراز یکی از پروژه های طراحی شده در سال ۱۴۰۱ برای این منطقه بوده که با توجه به تامین بودجه آن عملیات اجرایی آن در سال ۱۴۰۲ آغاز […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۷، نصراله آبادیان با بیان این مطلب افزود: بهسازی میدان بهار شیراز یکی از پروژه های طراحی شده در سال ۱۴۰۱ برای این منطقه بوده که با توجه به تامین بودجه آن عملیات اجرایی آن در سال ۱۴۰۲ آغاز شد.

وی عنوان کرد: این پروژه در چندین فاز طراحی شده است که در فاز نخست مناسب سازی و کف سازی آن از سوی معاونت فنی و عمران اجرا و در فاز بعدی عملیات مرمت آبنما توسط اداره زیباسازی منطقه به اتمام خواهد رسید و در فاز بعدی نیز پس از تایید طرح المان حجمی از سوی سازمان زیباسازی شهرداری تهران عملیات اجرایی آن آغاز خواهد شد.

شهردار منطقه ۷ یادآور شد: در حال حاضر عملیات عمرانی از قبیل کف سازی، اجرای کف پوش جدید، ایجاد نهر سرپوشیده، اصلاح کدهای اختلاف ارتفاعی و مرمت اطراف باغچه‌ها در بخش شمالی در حال اجراست و تا پایان هفته به اتمام خواهد رسید و عملیات عمرانی در بخش جنوبی نیز در آینده‌ای نزدیک آغاز می‌شود.

بر اساس این گزارش؛ خیابان بهار شیراز خیابانی است که در منطقه ۷ شهرداری تهران و در شمال شرقی میدان هفت تیر واقع شده‌است. خیابان بهارشیراز، خیابان سلیمان خاطر، خیابان سهروردی، خیابان بهارشمالی را قطع کرده و به خیابان شریعتی می رسد. پارک بهار و موزه عکس‌خانه شهر از اماکن مهم این خیابان هستند.

انتهای پیام/