برپایی غرفه‌های فرهنگی منطقه ۱۹ در مسیر راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن
برپایی غرفه‌های فرهنگی منطقه ۱۹ در مسیر راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۹، تورج فرهادی با اشاره به برپایی ایستگاه های متنوع فرهنگی، ورزشی ویژه کودک و نوجوان در مسیر راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال با شعار “پرچم افتخار”تصریح کرد: فعالیت های مختلفی در این استیج اجتماعی برگزار می شود می […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۹، تورج فرهادی با اشاره به برپایی ایستگاه های متنوع فرهنگی، ورزشی ویژه کودک و نوجوان در مسیر راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال با شعار “پرچم افتخار”تصریح کرد: فعالیت های مختلفی در این استیج اجتماعی برگزار می شود می توان به برپایی غرفه های سرگرمی، نقاشی کودک، بهداشت و سلامت، جهاد و مقاومت، رادیو انقلاب با پخش سرودهای حماسی و انقلابی وتوزیع اقلام فرهنگی اشاره کرد.

همچنین در راستای فرهنگ سازی و آموزش های شهروندی، در این مراسم مطالبی درخصوص مدیریت پسماند، رعایت حقوق شهروندی و آموزش های ترافیکی ارائه می شود. شهردار منطقه از برپایی قلعه شادی، شهربازی، بازی های رایانه ای و استیج کودک نیز در راستای غنی سازی اوقات فراغت کودکان در این روز خبر داد.

فرهادی ضمن دعوت از شهروندان انقلابی منطقه گفت: ۱۵ دستگاه اتوبوس به منظور تسهیل حضور از محلات سیزده گانه تدارک دیده شده است.

به گفته این مسئول برپایی پردیس فرهنگی، ایستگاه کودک همراه با  نقاشی و رنگ آمیزی با حضور مربی کودک، اهدای بادکنک با پرچم ایران به کودکان، نقاشی صورت کودکان، توزیع پرچم، سربند، تدارک مسابقات جذاب و اجرای گروه سرود و مارش نظامی با مشارکت مناطق ۱۰، ۲۲ و ۲۱ نیز در رینگ دوم میدان آزادی توسط حوزه بسیج شهرداری منطقه ۱۹ برپا می شود.

انتهای پیام