نرخ بلیت متروی پایتخت تعیین شد
نرخ بلیت متروی پایتخت تعیین شد
رئیس شورای اسلامی شهر تهران گفت: در بررسی نرخ بلیت متروی پایتخت برای ورودی آن سه هزار تومان در نظر گرفته شد و در ساعات اوج ترافیک و پیک مترو و استفاده از بلیت الکترونیک، این نرخ متفاوت است و برای سایر سفرها براساس پیمایش کیلومتری نرخ بلیت شهروندان محاسبه خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، مهدی چمران امروز _ یک‌شنبه بیست‌ویکم اسفند_ در جمع خبرنگاران با اشاره به مصوبات یکصدوسی‌وپنجمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران در جمع خبرنگاران اظهار کرد: یک فوریت لایحه شهرداری تهران در ارتباط با فروش ملک معروف روزنامه اطلاعات بابت بدهی‌ها به بانک شهر و فروش آن بررسی و تصویب شد تا بدهی‌های شهرداری تهران کاهش یابد.

وی افزود: در جلسه امروز یک فوریت نهاد پایش طرح توسعه شهر تهران مطرح شد، همچنین نرخ بلیت پایتخت مورد بحث و بررسی قرار گرفت و کمیسیون حمل‌ونقل شورای اسلامی شهر تهران و معاونت حمل‌ونقل شهرداری تهران پیشنهادهایی در این خصوص ارائه کردند.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران تصریح کرد: سیستم محاسبه نرخ بلیت تغییر کرده است، بنابراین نرخ ورودی آن سه هزار تومان در نظر گرفته شد و در ساعات اوج ترافیک و پیک مترو و استفاده از بلیت الکترونیک، این نرخ متفاوت است و برای سایر سفرها بر اساس پیمایش کیلومتری نرخ بلیت شهروندان محاسبه خواهد شد.

  • نویسنده : مجتبی سلگی
  • منبع خبر : پایگاه خبری آرمانشهر خبر