اتمام عملیات کف سازی فرهنگسرای حضرت رقیه (س) قراملک
اتمام عملیات کف سازی فرهنگسرای حضرت رقیه (س) قراملک

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، شهردار منطقه ۶ تبریز از اتمام عملیات کفسازی محوطه پارک حضرت رقیه (س) قراملک خبر داد. به گزارش شهریار، رضا جان‌فشان نوبری با اشاره به ساماندهی و بهسازی پیاده راه ها و معابر شهری منطقه ۶ تبریز اظهار کرد: عملیات سنگفرش معابر به گونه‌ای انجام می‌شود که علاوه بر […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

شهردار منطقه ۶ تبریز از اتمام عملیات کفسازی محوطه پارک حضرت رقیه (س) قراملک خبر داد.

به گزارش شهریار، رضا جان‌فشان نوبری با اشاره به ساماندهی و بهسازی پیاده راه ها و معابر شهری منطقه ۶ تبریز اظهار کرد: عملیات سنگفرش معابر به گونه‌ای انجام می‌شود که علاوه بر شهروندان عادی، افراد روشندل، سالمند و کم توان نیز شرایط مناسب و ایمنی جهت تردد از پیاده رو ها برایشان فراهم باشد.

وی افزود: عملیات سنگفرش محوطه پارک حضرت رقیه (س) بعد از تخریب و همسطح سازی به متراژ ۴۴۰ متر مربع توسط معاونت فنی و عمرانی منطقه به اتمام رسید.

شهردار منطقه ۶ تبریز در ادامه افزود: عملیات کف سازی معابر با رعایت اصول فنی و بازدید مستمر کارشناسان معاونت فنی و عمرانی منطقه در حال اجراست.

وی همچنین ادامه داد: در کف سازی این محوطه از سنگ های بومی که در برابر سرما و گرما نیز مقاومت بالایی دارند، استفاده شده تا عمر طولانی داشته باشند.