۳هزار مترمربع از فضای سبز رفیوژ معابر اصلی منطقه۲ بازپیرایی شد
۳هزار مترمربع از فضای سبز رفیوژ معابر اصلی منطقه۲ بازپیرایی شد

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲، علی اصغر طاهری گفت: بهسازی و زیباسازی محیطی منظر شهری، بازسازی معابر بوستانها و قطعات فضای سبز سطح محدوده در دستور کار شهرداری این منطقه قرار دارد. وی با اشاره به اینکه تاکنون بیش از ۳ هزار متر […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲، علی اصغر طاهری گفت: بهسازی و زیباسازی محیطی منظر شهری، بازسازی معابر بوستانها و قطعات فضای سبز سطح محدوده در دستور کار شهرداری این منطقه قرار دارد.

وی با اشاره به اینکه تاکنون بیش از ۳ هزار متر مربع از رفیوژ های منطقه بازپیرایی شده است، تصریح کرد: شهرداری منطقه همواره با اجرای طرح های متنوع و مختلف در حوزه ارتقا زیباسازی و افزایش سرانه فضای سبز برای جلب رضایت شهروندان منطقه گام های عمده و اساسی برداشته است .

معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه ۲ تاکید کرد: این طرح از اوایل مهرماه این طرح آغاز و با  اجرای عملیاتی از قبیل کاشت درخت و درختچه،کاشت گل‌های فصلی و گیاهان پوششی در فضای سبز و بوستان‌های سطح منطقه در حال انجام است.
طاهری در اجرای طرح بازپیرایی و ساماندهی بوستانهای بازیافت، مخابرات، پردیس و پاس فرهنگیان به کاشت ۱۰هزار و ۱۸۳ اصله درختچه و ۹هزار و ۸۵۰ گلدان رزکاری اشاره کرد.

انتهای پیام/