ما و شما که هستیم که هویت شهر مشهد را عوض میکنیم؟
ما و شما که هستیم که هویت شهر مشهد را عوض میکنیم؟

محمد رضا کلایی در مراسم تقدیر از خادمان مردمی اربعین حسینی صحبت های جنجالی کرد :رئیس شورایی که برادر شهید است، عضو شورایی که خواهر دو شهید است، عضو شورایی که غواص عملیات‌های دفاع مقدس بوده، می‌خواهند هویت شهر را عوض کنند، ما نوکر حضرت رضا(ع ) هستیم. اگر مشکلی داشتید می آمدید به خودمان […]

محمد رضا کلایی در مراسم تقدیر از خادمان مردمی اربعین حسینی صحبت های جنجالی کرد :رئیس شورایی که برادر شهید است، عضو شورایی که خواهر دو شهید است، عضو شورایی که غواص عملیات‌های دفاع مقدس بوده، می‌خواهند هویت شهر را عوض کنند، ما نوکر حضرت رضا(ع ) هستیم.

اگر مشکلی داشتید می آمدید به خودمان می‌گفتید که این دغدغه ها را دارید، نه از طریق رسانه، سایت و کانال. اگر گوش نمی کردیم اقدام می کردید. مشخص است هدف چیز دیگریست.

گفته اید می خواهند هویت شهر را عوض کنند و ما نمی گذاریم، مگر ما می خواهیم و یا می توانیم هویت شهر مشهد را عوض کنیم. اگر قصد تسویه حساب دارید جایش اینجا نیست.

من برای خدمت آمدم اگر دوستان فکر می کنند با این موضوعات حاشیه ای می توانند شهر را بهم بریزند و یا مارا از خدمت به مردم دور کنند کور خوانده اند، ما با تمام توان می خواهیم به مردم و زائران حضرت رضا(ع) خدمت کنیم و آثار آن را سال آینده خواهید دید.

ما سرمان به این موضوعات بند نمی شود و تمام توانمان را برای خدمت به مردم بکار خواهیم گرفت.

از هیئات مذهبی مشهد می خواهم به شهرداری مشهد کمک کنند تا صبح شهادت حضرت فاطمه(س) ساکنان مناطق حاشیه ای و کم برخوردار شهر را اطعام کنیم.