احداث همراه‌سرایی برای اسکان همراهان بیمار در منطقه ۱۱
احداث همراه‌سرایی برای اسکان همراهان بیمار در منطقه ۱۱

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر ، به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۱، سید محمد موسوی، شهردار این منطقه به همراه معاونان و برخی مدیران ارشد شهری برای بهینه‌سازی تعاملات مدیریت شهری و بیمارستان فوق تخصصی چشم‌پزشکی فارابی به بازدید از این بیمارستان پرداخت. بر اساس این گزارش در این بازدید […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر ،

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۱، سید محمد موسوی، شهردار این منطقه به همراه معاونان و برخی مدیران ارشد شهری برای بهینه‌سازی تعاملات مدیریت شهری و بیمارستان فوق تخصصی چشم‌پزشکی فارابی به بازدید از این بیمارستان پرداخت.

بر اساس این گزارش در این بازدید که با حضور مهدی خداپرست، رئیس بیمارستان فارابی همراه بود، شهردار منطقه ضمن بازدید از بخش‌های مختلف بیمارستان در مورد بهینه‌سازی تعاملات مدیریت شهری به‌ویژه در حوزه خدمات شهری، نگهداشت و فنی و عمران به بحث و تبادل نظر با مسوولان بیمارستان پرداخت.

موسوی در این بازدید ضمن خبر از امکان احداث همراه‌سرایی برای همراهان بیمار این بیمارستان گفت: با توجه به حجم بالای مراجعان از اقصی‌نقاط کشور به بیمارستان فارابی و تصمیمات مدیریتی گرفته‌شده در این مورد، این منطقه در نظر دارد به منظور رفاه حال شهروندان نسبت به احداث همراه‌سرای بیمارستان به مساحتی در حدود ۱۲۰۰ مترمربع در چهار طبقه در ضلع شمال ورودی بوستان رازی واقع در خیابان قزوین اقدام کند.

به گفته وی؛ این پروژه از پروژه‌های ۱۴۰۳ این منطقه به شمار می‌رود و هم‌اکنون در فاز مطالعاتی قرار دارد.

همراه‌سرا به مکانی گفته می‌شود که به منظور اسکان «همراهان بیمار» در شرایطی که بیمار به شهری به جز محل سکونت خود برای امر درمان مراجعه می‌کند، تأمین می‌شود که در بعضی موارد شامل فضایی برای اسکان «بیمار» نیز خواهد شد.

بیمارستان فارابی به عنوان قطب علمی چشم پزشکی کشور و منطقه ۱۱، خدمات مختلف چشم‌پزشکی مانند پیوند قرنیه، تزریق اواستین، لیزیک، لازک، افتادگی پلک، تزریق بوتاکس و… به مراجعان خود ارائه می‌دهد.

انتهای پیام/