آموزش و فرهنگسازی تفکیک پسماند خشک از مبدا در منطقه ۵
آموزش و فرهنگسازی تفکیک پسماند خشک از مبدا در منطقه ۵

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر ، به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۵؛ احسان شریفی شهردار این منطقه گفت: اداره مدیریت پسماند منطقه۵ در راستای اهداف آموزش و ارتقای سطح بینش فرهنگی شهروندان، آموزش مفاهیم بازیافت و مدیریت تفکیک پسماند خشک از مبدا را انجام می دهد. شریفی تشریح کرد: آموزش ها […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر ،

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۵؛ احسان شریفی شهردار این منطقه گفت: اداره مدیریت پسماند منطقه۵ در راستای اهداف آموزش و ارتقای سطح بینش فرهنگی شهروندان، آموزش مفاهیم بازیافت و مدیریت تفکیک پسماند خشک از مبدا را انجام می دهد.

شریفی تشریح کرد: آموزش ها در قالب چهره به چهره در ادارات و مجتمع‌های مسکونی انجام و نظارت بر جمع‌آوری پسماند خشک در مجتمع‌های مسکونی فعال صورت می‌گیرد. همچنین برخورد با عوامل غیر مجاز جهت حفظ محیط شهری در مقابل دپو زباله در سطح منطقه، فعالسازی پسماند مدرسه در مراکز آموزشی که در این راستا نسبت به آموزش تفکیک پسماندخشک از مبدا به دانش آموزان فعالین می‌کنند و فعالسازی مجتمع های تجاری و جانمایی مخازن پسماندخشک جهت تفکیک پسماند خشک و کاهش پسماند در سطح منطقه۵ عملیاتی خواهد شد.

انتهای پیام/