آموزش “خود مراقبتی خانواده” در قالب همایش به وقت سلامت در منطقه ۱۹ برگزار می شود
آموزش “خود مراقبتی خانواده” در قالب همایش به وقت سلامت در منطقه ۱۹ برگزار می شود

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر ، به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۹، حسین اخگر پور معاون اجتماعی و فرهنگی این منطقه گفت: سلسه همایش های به وقت سلامت در حوزه پیشگیری از بیماری های زنان، با مشارکت اداره کل سلامت و انجمن علمی جراحی های کم تهاجمی زنان ایران برگزار […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر ،

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۹، حسین اخگر پور معاون اجتماعی و فرهنگی این منطقه گفت: سلسه همایش های به وقت سلامت در حوزه پیشگیری از بیماری های زنان، با مشارکت اداره کل سلامت و انجمن علمی جراحی های کم تهاجمی زنان ایران برگزار می شود.  

وی افزود: در این همایش آموزشی ضمن ارزیابی اولیه دانش شهروندان در خصوص بیماری های زنان، در رابطه با بیماری هایی از قبیل هپاتیت، ایدز، بیماری های زنان، علائم و راهکارهای پیشگیری از بیماری های مرتبط توسط متخصص این حوزه آموزش های لازم ارائه می شود.

اخگرپور یاد آور شد: اداره سلامت منطقه به منظور ارتقای سواد سلامت شهروندان و پیشگیری از بیماری ها کارگاه های آموزشی با عناوین  بهداشت روان در محل کار و تاب آوری، مهارت های زندگی، آشنایی و پیشگیری از انواع معلولیت ها، مهارت های ارتباطی موثر با افراد دارای معلولیت، شاخص های مناسب سازی محیط زندگی، خودمراقبتی برای پیشگیری از اضطراب، استرس و افسردگی، سلامت روان و خودمراقبتی، کنترل مصرف دخانیات و… و. برگزار می کند.  

انتهای پیام/