پایان مسابقات قهرمان‌شهر در ۶ رشته ورزشی در منطقه ۹
پایان مسابقات قهرمان‌شهر در ۶ رشته ورزشی در منطقه ۹

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر ، به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۹؛ سیدمحمدرحیم مرتضوی شهردار منطقه گفت: با هدف هویت‌بخشی به محلات با تاکید بر نقش مشارکت شهروندان در مسابقات ورزشی متنوع، ارتقاء سلامت اجتماعی، توسعه و ترویج ورزش همگانی، مسابقات قهرمان شهر ۲ در پهنه غربی شهر تهران برگزار […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر ،

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۹؛ سیدمحمدرحیم مرتضوی شهردار منطقه گفت: با هدف هویت‌بخشی به محلات با تاکید بر نقش مشارکت شهروندان در مسابقات ورزشی متنوع، ارتقاء سلامت اجتماعی، توسعه و ترویج ورزش همگانی، مسابقات قهرمان شهر ۲ در پهنه غربی شهر تهران برگزار شد.

وی افزود: در همین راستا دور منطقه ای مسابقات قهرمان شهر۲ در شش رشته مختلف ورزشی در منطقه ۹ به کار خود خاتمه داد که  در پایان به نفرات برتر دور منطقه ای حکم، مدال قهرمانی و جوایزی اهدا شد.

شهردار منطقه ۹ عنوان کرد: در رشته بسکتبال که در ٢رده سنی (زیر ١٨سال) و (١٨سال به بالا) و با حضور ۱۶ تیم از ورزشکاران برترمحلات منطقه۹ برگزار شد؛ در رده سنی اول تیم شهید قاسمی مقام اول، امام صادق(ع) دوم و شهید فرجی مقام سوم را کسب کردند. در رده سنی بالای ١٨سال تیم ایران مقام اول، تیم فردوسی مقام دوم و تیم شهید قاسمی سوم شده و به دور فرا منطقه ای راه یافتند.

مرتضوی بیان کرد: رشته فوتبال گل کوچک در سه رده سنی(زیر ١٣سال)، (١٣ تا ١٨ سال) و (بالای ١٨ سال) با شرکت ۱۶ تیم در هر رده سنی  برگزار و تیم های جام جم، کیان و ایران جوان مقام اول تا سوم رده سنی اول را کسب کردند، ضمن آنکه تیم های ایران جوان، آکادمی ایمانوند و جام جم مقام اول تا سوم رده سنی دوم و تیم های مسلم مقام اول، دانشگاه شهید ستاری مقام دوم و امید مقام سوم رده سنی بالای ١٨ سال را دریافت کردند.

وی در ادامه افزود: همچنین رشته دو ومیدانی در چهار رده سنی (زیر۱۵سال)، (۱۶_٢٠سال)، (٢١_٣٠سال)، (٣١سال به بالا) با حضور ١٢٠نفر از ورزشکاران برتر محلات منطقه۹ برگزار که در رده سنی اول رادین فرامرزی، احسان جعفری و ماهان نوری مقام اول تا سوم را کسب کردند. همچنین در رده سنی دوم علیرضا عظیمی، آتیلا مشفق و عرشیا سجادی اول تا سوم شدند و در رده سنی سوم امیرمحمد شمس اول، محمد مهدی امیری دوم و پرهام عجمی سوم شدند و در ادامه در رده سنی چهارم ماهان ملکان، شهاب ملانوروزی و آرمین ملک محمدی مقام اول تا سوم را کسب کردند.

شهردار منطقه ۹ گفت: در رشته والیبال ۱۶تیم در ۲سنی  (زیر ١٨سال) و (بالای ١٨سال) انجام شد که تیم محله شمشیری عنوان تیم اول رده سنی ۱۸ سال و تیم آکادمی یعقوبی به عنوان تیم اول بالای ۱۸ سال را به دست آوردند.

این مقام ارشد شهری در منطقه ۹ یادآور شد: در رشته تنیس روی میز آقایان  احسان خادمی، محمد طاها تقی زاده و محمد کیان سوری در رده سنی (زیر ١٢سال) اول تا سوم شدند. مهرشاد قاسمی، آرین عباسی و ایلیا بزرگی در رده سنی (١٣ تا ١٨سال) به ترتیب مقام اول تا سوم را کسب کردند. محمد جهانگیری، مصطفی قاضی و سعید جعفریان مقام های اول تا سوم رده سنی (١٩ تا ۴٠سال) را به خود اختصاص داده و حسین رحمانی، عبدالله واعظی و حسن قاسم زاده حائز عناوین برتر رده سنی (۴١سال به بالا) را شدند.

مرتضوی در خاتمه چنین گفت: ️همچنین مسابقات رشته فوتبال دستی در پنج رده سنی(زیر ١٣سال)، (١۴ تا ١۶سال)، (١٧ تا ٢٠سال)، (٢١ تا ۴٠سال) و (۴١سال به بالا) با حضور ۴٠ نفر از ورزشکاران انجام شد که به ترتیب رده سنی آقایان مجیب حسینی، امیر مهدی خدابخش، ایلیا محمد زاده، طاها ملک زاده و حمید رضایی مقام های اول را کسب کرده و به دور فرا منطقه ای راه یافتند.

انتهای پیام/