آمریکا و اسرائیل پشت حادثه تروریستی کرمان هستند
آمریکا و اسرائیل پشت حادثه تروریستی کرمان هستند

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر ، به گزارش خبرنگار شهر، علیرضا نادعلی در دویست و ششمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران ضمن تسلیت به مقام معظم رهبری و ملت ایران و کرمان به مناسبت حادثه تروریستی هفته گذشته، اظهار کرد: آنچه که رسانه های صهیونیستی سعی کردند در دنیا نشان دهند این بود که چهره […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر ،

به گزارش خبرنگار شهر، علیرضا نادعلی در دویست و ششمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران ضمن تسلیت به مقام معظم رهبری و ملت ایران و کرمان به مناسبت حادثه تروریستی هفته گذشته، اظهار کرد: آنچه که رسانه های صهیونیستی سعی کردند در دنیا نشان دهند این بود که چهره حاج قاسم و دیگر چهره های مقاومت را به عنوان تروریست معرفی کنند. اینکه داعش کسانی را که به حاج قاسم اعتقاد دارند به شهادت می رساند، نشان می دهد که ما تروریسم بودیم یا آنها؟

وی با بیان اینکه آنها انتقام کور می گیرند، تأکید کرد: دنیا باید بداند این داعش ساخته دست آمریکا و اسرائیل بوده و وقتی می گوییم حادثه کرمان به دست داعش انجام شده به این معناست که آمریکا و اسرائیل پشت آن هستند.

نادعلی با تأکید بر اینکه شهرداری منطقه پنج با همکاری شورا برای آزادی زنان زندانی جرائم غیرعمد پنج میلیارد تومان اختصاص داد، خاطرنشان کرد: 10 میلیارد تومان نیز توسط مردم جمع آوری شد و خوشبختانه اتفاق خجسته ای در جمع آوری این مبالغ رخ داد.

انتهای پیام/