یکپارچه‌سازی خدمات به شهروندان با اجرای رویکرد رفع نقطه‌به‌نقطه مشکلات شهری
یکپارچه‌سازی خدمات به شهروندان با اجرای رویکرد رفع نقطه‌به‌نقطه مشکلات شهری

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر ، به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی معاونت هماهنگی و امور مناطق عباس شعبانی ضمن بازدید میدانی از پروژه های احداث و تجهیز مخزن بتنی آب در بوستان شادی، مسقف سازی پایانه تاکسیرانی قدرت پاکی، بهسازی توسعه و تجهیز مجموعه های شهر بانو و کوثر، اتصال شاخه غربی […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر ،

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی معاونت هماهنگی و امور مناطق عباس شعبانی ضمن بازدید میدانی از پروژه های احداث و تجهیز مخزن بتنی آب در بوستان شادی، مسقف سازی پایانه تاکسیرانی قدرت پاکی، بهسازی توسعه و تجهیز مجموعه های شهر بانو و کوثر، اتصال شاخه غربی بزرگراه یادگار امام (ره) و سایر پروژه های در دست انجام در منطقه ۹ اظهار کرد: جلسات نظارت ستادی در مناطق با روحیه مطالبه گری برگزار خواهد شد که این جلسات با رویکرد آموزشی از تجربیات همکاران برای اصلاح امور و ارتقاء سطح خدمت رسانی به شهروندان برگزار می گردد.

معاون هماهنگی و امور مناطق شهر تهران با اشاره به اینکه رویکرد خدمت رسانی به مردم باید به گونه ای باشد که بازتاب فعالیت های روزانه خود را در سطح شهر توسط شهروندان ببینیم و ارزیابی توسط نگاه بیرونی شهروندان به مجموع فعالیت های ما یکی از بهترین روش های ارزیابی است که ما را برای برنامه ریزی بهتر در شهرداری تهران یاری می رساند.

شعبانی در ادامه گفت: هدف اصلی ما در نظارت های ستادی از بین بردن ضعف ها و کاستی ها بصورت نقطه به نقطه و ۳۶۰ درجه در شهر است که توجه به خط و مشی کیفیت یکی از روش هایی است که ما را در مدیریت صعودی و با بهره وری بالا در مناطق ۲۲ گانه یاری می رساند.

معاون شهردار تهران ادامه داد: راز موفقیت برای همیشه در اوج ماندن درجه بهره وری یک سازمان انجام روزانه یک ایده و عملکرد برتر است و باید با تعیین اهداف روزانه به ارتقاء بهره وری سازمان خود یاری رسانیم.در همین راستا با ابلاغ طرح تحولی ۲۰ گانه خدمت به مناطق ۲۲ گانه انتظار داریم با تعیین نقشه راه در هر محور توسط شهرداران و مدیران منطقه مشکلات منطقه بصورت نقطه به نقطه احصاء و رفع گردد.

معاون هماهنگی و امور مناطق با اشاره به تقدیر از مناطق برتر در اجرای رویکرد تحولی ۲۰ گانه خدمت در شهر تهران کسب رضایت فردی و درونی در احصاء مشکلات مردم را از بزرگترین اجرها در پیشگاه خداوند متعال خواند و کسب رضایت باطنی توسط خود فرد را در حل مسائل مردم از بهترین نمونه های اخلاقی که در زندگی فردی خود شخص منعکس خواهد شد، عنوان کرد.

همچنین محمدرحیم مرتضوی شهردار منطقه ۹ در ادامه با ارائه گزارشی تکمیلی از وضعیت منطقه در حوزه های گوناگون با بیان اینکه منطقه ۹ با داشتن ۵۷ درصد بافت فرسوده رتبه دوم را در بین مناطق ۲۲ گانه شهر تهران دارا است، بیان داشت: این منطقه با داشتن جمعیتی نزدیک به ۲۰۰ هزار نفر بصورت متوسط دارای سرانه فضای سبزی محدود نسبت به میانگین کل شهر تهران است که لزوم پیگیری جدی را با توجه به مطالبه شهروندان دارا است.

مرتضوی افزود: تحقق صد درصدی درآمد در سال گذشته و کسب رتبه اول در انضباط مالی در بین مناطق ۲۲ گانه و بیشترین وصول مطالبات توسط این منطقه از مهم ترین افتخارات کسب شده در منطقه ۹ می باشد.

احسان شریفی شهردار منطقه ۵ با همراهی معاون خدمات شهری و محیط زیست این منطقه با حضور در این جلسه گزارشاتی را از رفع نواقص و پیگیری ویژه معضلات شهری مطرح شده در نظارت ستادی منطقه ۸۵در هفته گذشته ارائه و از رفع قریب به ۸۰ درصد از ۲۲۴ مورد احصاء شده در جلسه نظارت میدانی و ستادی طی بازه زمانی ۷۲ ساعته در این منطقه خبر داد.

شریفی در ادامه از کسب رتبه اول در پیشرفت فیزیکی پروژه های توسعه ی محله ای طرح من شهردارم خبر داد و افزود؛ آخرین آمار اجرای آسفالت در معابر منطقه۵ ، ۶۹ هزار تن می باشد که رقم قابل توجهی را تاکنون به خود اختصاص داده است.

در ادامه این جلسه مهدی شریفیان مدیرکل برنامه ریزی وسرمایه انسانی و سید محمد فیاض مدیر کل هماهنگی، نظارت و کنترل معاونت هماهنگی امور مناطق شهرداری تهران  و محمد  امیرآبادی مدیرکل دفتر پایش کنترل پروژه و ارزیابی عملکرد گزارشاتی را درخصوص وضعیت پروژه های منطقه ۹ در حوزه های مختلف ارائه و رسیدگی به فقدان ها و کمبود سرانه ها را در این منطقه با توجه به نیاز شهروندان خواستار شدند و افزودند:تحقق طرح قرارگاه جهادی مسکن و رسیدگی به وضعیت جمع آوری پسماند در این منطقه به یک همت جدی و پیگیرانه نیاز دارد.

معاون هماهنگی و امور مناطق شهرداری تهران در خاتمه با حضور در منزل خانواده شهید محمد کیان ارثی به دیدار و دلجویی از این خانواده شهید پرداختند.

انتهای پیام/