آغاز مراحل ساخت  تصفیه خانه خرگوش دره
آغاز مراحل ساخت  تصفیه خانه خرگوش دره

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۲، در بازدید محسن اردکانی مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان تهران و نصرتی شهردار منطقه مراحل واگذاری زمین همراه با مجوز دیوارکشی به شرکت و فاضلاب شهر تهران جهت تسریع در روند اجرایی ساخت تصفیه خانه خرگوش دره […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۲، در بازدید محسن اردکانی مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان تهران و نصرتی شهردار منطقه مراحل واگذاری زمین همراه با مجوز دیوارکشی به شرکت و فاضلاب شهر تهران جهت تسریع در روند اجرایی ساخت تصفیه خانه خرگوش دره آغاز شد.

مسعود نصرتی در  گفتگو با حرف شهر در این خصوص گفت: خوشبختانه در بحث احداث تصفیه خانه فاضلاب تعاملات بسیار مثبت و خوبی بین شرکت آب و فاضلاب به عنوان یکی از دستگاه‌های خدمات رسان و شهرداری تهران طی روزهای گذشته صورت گرفت. در این خصوص زمین ۳.۳ هکتاری واقع در اراضی ملی پارک جنگلی چیتگر در شمال حریم مترو تهران – کرج  جهت ساخت و راه اندازی تصفیه خانه خرگوش دره به منظور رفع بخشی از معضل فاضلاب منطقه و همچنین تامین منابع آب پایدار مورد نیاز نگهداشت عرصه فضای سبز منطقه ۲۲ به شرکت آب و فاضلاب تحویل شد.  

شهردار منطقه ۲۲ بیان کرد: در حال حاضر با درنظر گرفتن مسائل قانونی و حقوقی در زمینه مشارکت در سرمایه گذاری قابلیت تولید پساب با تعیین و تصویب قیمت آن در شورای اسلامی شهر تهران وجود دارد.

 وی با بیان اینکه برگزاری جلسات دوره‌ای منظم درخصوص طرح فاضلاب منطقه ۲۲ نشان از هم افزایی دو مجموعه خدمات رسان دارد، بیان کرد: زمین مورد نظر برای احداث تصفیه‌خانه فاضلاب خرگوش‌دره با توجه به رفع موانع قانونی و هماهنگی های صورت گرفته با سازمان منابع طبیعی با ظرفیت حدود ۳۵ هزار مترمکعب در شبانه روز ۶۰ تا ۸۰ هزار نفر از جمعیت محدوده را  تحت پوشش قرار می‌دهد.

انتهای پیام//