استقبال بیش از ۵هزار مسافر نوروزی از ایستگاه استقبال از بهار منطقه ۱۵
استقبال بیش از ۵هزار مسافر نوروزی از ایستگاه استقبال از بهار منطقه ۱۵

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر ، به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۵، مهدی مالمیر سرپرست معاونت اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه ۱۵ با اعلام این خبر گفت: در راستای اطلاع رسانی و استقبال مسافران نوروزی؛ ایستگاه های استقبال از بهار و اطلاع رسانی در میدان ثامن الحجج (ع) از ۲۸ […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر ،

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۵، مهدی مالمیر سرپرست معاونت اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه ۱۵ با اعلام این خبر گفت: در راستای اطلاع رسانی و استقبال مسافران نوروزی؛ ایستگاه های استقبال از بهار و اطلاع رسانی در میدان ثامن الحجج (ع) از ۲۸ اسفند برپا و تا ۱۳ فروردین به مسافران نوروزی خدمات ارائه می کنند.

او در ادامه به ایستگاه استقبال از مسافران نوروزی اشاره کرد و گفت: این ایستگاه با برپایی غرفه های فرهنگی، مادر و کودک، اطلاع رسانی با حضور عروسک های تن پوش، رادیو و استراحتگاه و…، با توزیع بسته های گردشگری در میدان ثامن الحجج(ع) پذیرای شهروندان است.

مالمیر افزود: همچنین ایستگاه های اطلاع رسانی با ارائه اطلاعات گردشگری، توزیع بسته های گردشگری و بروشور اماکن گردشگری شهر تهران در غرفه ی اطلاع رسانی با مشارکت پلیس راهور، اورژانس و معاونت های اجتماعی و فرهنگی و خدمات شهری از ساعت ۹ تا ۲۱ میزبان مسافران و شهروندان است.

او در ادامه اضافه کرد: با استقرار افراد راهنما و پاسخگو در ایستگاه های اطلاع رسانی، اطلاعات لازم در خصوص تورهای گردشگری نوروزی شهر تهران، مکان های اسکان مسافرین و …  در اختیار شهروندان و مسافران قرار می دهند.

ایستگاه های یاد شده از ابتدای فروردین برپا و تا ۷ فروردین با ارائه خدمات پیش بینی شده پذیرای ۳۰۰ مسافر و گردشگر نوروزی است.

انتهای پیام/