آغاز طرح فراگیر کاشت نهال رایگان در باغچه منازل شهروندان منطقه ۱۹
آغاز طرح فراگیر کاشت نهال رایگان در باغچه منازل شهروندان منطقه ۱۹

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر ، به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۹، علی نایبی با بیان اینکه توزیع رایگان نهال درختان مثمر بین شهروندان از اول اسفند آغاز و به مدت ۲۵ روز ادامه خواهد داشت افزود: این طرح به دنبال ثبت درخواست شهروندان از طریق سامانه ۱۳۷ و یا […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر ،

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۹، علی نایبی با بیان اینکه توزیع رایگان نهال درختان مثمر بین شهروندان از اول اسفند آغاز و به مدت ۲۵ روز ادامه خواهد داشت افزود: این طرح به دنبال ثبت درخواست شهروندان از طریق سامانه ۱۳۷ و یا با شماره تماس ۵۵۸۵۲۱۲۱  مرکز تحقیقات، آموزش و مشاوره فضای سبز منطقه انجام می شود.

وی ادامه داد: در طرح فراگیر کاشت نهال کارشناسان مرکز تام با همراهی اکیپ‌های کاشت نهال ضمن مراجعه به منازل شهروندان نسبت به کاشت رایگان نهال مثمر در باغچه‌های منازل آنها اقدام و بروشور و مشاوره لازم در خصوص نحوه نگهداشت نهال‌های کاشته شده نیز ارائه می شود.

نایبی با اشاره به اینکه تعداد نهال‌های تحویلی و قابل کاشت در هر منزل با توجه به وسعت باغچه و نظر کارشناس حداکثر ۴ اصله است خاطر نشان کرد: نوع و گونه نهال‌ها شامل نهال های مثمر نظیر انگور، انجیر، گلابی، به، خرمالو است.

به گفته این مسئول این طرح با هدف افزایش رضایت شهروندی و توسعه امر درختکاری و نگهداری آن تا بیست و پنجم اسفند ماه انجام می شود.

انتهای پیام/