آغاز طرح غربالگری سلامت روان کارکنان شهرداری منطقه ۶ با همکاری شهرسالم
آغاز طرح غربالگری سلامت روان کارکنان شهرداری منطقه ۶ با همکاری شهرسالم

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۶، سید مجتبی کساییان با اعلام این خبر گفت: این طرح با هدف ارزیابی سلامت روان پرسنل، ارائه خدمات مشاوره و روان‌شناسی در حوزه های شخصی، شغلی و روابط بین فردی و …اجرا می شود.  وی با اشاره به اینکه این […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۶، سید مجتبی کساییان با اعلام این خبر گفت: این طرح با هدف ارزیابی سلامت روان پرسنل، ارائه خدمات مشاوره و روان‌شناسی در حوزه های شخصی، شغلی و روابط بین فردی و …اجرا می شود.

 وی با اشاره به اینکه این طرح از روز سه شنبه بیست و یکم شهریور ماه در نواحی ششگانه آغاز می‌شود، اظهار داشت: طرح سنجش سلامت روان کارمندان در منطقه۶، با همکاری مرکز جامع سلامت روان شرکت شهرسالم شهرداری تهران و شهرداری منطقه ۶ اجرا خواهد شد تا پرسنل و خانواده‌های آنها مورد حمایت های لازم قرار بگیرند.

کساییان ادامه داد: جامعه امروزی با وجود تکنولوژی و تغییر سبک زندگی، ناخودآگاه تحت تاثیر شرایط استرس زا قرار دارد و انجام روش‌های پیشگیرانه برای کاهش آسیب‌های روانشناختی احتمالی ضروری به نظر می رسد، از این‌رو طرح‌هایی نظیر طرح سنجش سلامت روان از اهمیت بسزایی برخوردار است.

انتهای پیام/