آغاز صدور پروانه ساختمانی برای قطعات کوی زیتون توسط شهرداری منطقه ۵
آغاز صدور پروانه ساختمانی برای قطعات کوی زیتون توسط شهرداری منطقه ۵

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، معاون شهرسازی شهرداری منطقه ۵ از رفع مشکل ۱۰ ساله تعاونی مسکن کارکنان جهاد کشاورزی و آغاز صدور پروانه برای قطعات کوی زیتون واقع در اتوبان پاسداران خبر داد. به گزارش شهریار، اکبر دنیا دوست که به همراه رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت تعاونی کارکنان جهاد کشاورزی در […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

معاون شهرسازی شهرداری منطقه ۵ از رفع مشکل ۱۰ ساله تعاونی مسکن کارکنان جهاد کشاورزی و آغاز صدور پروانه برای قطعات کوی زیتون واقع در اتوبان پاسداران خبر داد.

به گزارش شهریار، اکبر دنیا دوست که به همراه رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت تعاونی کارکنان جهاد کشاورزی در محل کوی زیتون حضور یافته بود اظهار کرد: پیرو تفاهمنامه منعقد شده فیمابین، شهرداری منطقه ۵ به اعضایی که توسط شرکت تعاونی مذکور معرفی شوند، نسبت به صدور پروانه ساختمانی اقدام می کند.

وی همچنین اعلام کرد: در صورتیکه که شرکت تعاونی کارکنان جهاد و اعضای آن به تعهدات خود عمل کنند، شهرداری منطقه ۵ طرح های تشویقی ویژه ای برای صدور پروانه در کوی زیتون تهیه کرده است.

کوی زیتون به وسعتی بالغ بر ۱۲۱ هزار و ۵۰۰ متر مربع در جوار اتوبان پاسداران روبروی دانشگاه آزاد واقع شده و ۳۲۷ قطعه مسکونی با کاربری های مربوطه را شامل می شود.

با حل مشکل چندین ساله کوی زیتون، اعضای شرکت تعاونی یاد شده از بلاتکلیفی رها شده و ساخت و ساز در این محدوده رونق خواهند شد.