آسفالت‌ریزی ۹ هزار و ۳۷۴ تنی شهرداری تبریز طی هفته گذشته
آسفالت‌ریزی ۹ هزار و ۳۷۴ تنی شهرداری تبریز طی هفته گذشته

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، شهرداری تبریز طی هفته گذشته از ۱۳ تا ۱۹ شهریور با توزیع ۹ هزار و ۳۷۴ تن آسفالت اساسی و لکه‌گیری در نقاط مختلف شهر گامی دیگر جهت ساماندهی معابر شهر و تسهیل تردد برداشته است. به گزارش شهریار، شهرداری تبریز مطابق رسالت عمرانی خود اقدام به ارائه خدمات […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

شهرداری تبریز طی هفته گذشته از ۱۳ تا ۱۹ شهریور با توزیع ۹ هزار و ۳۷۴ تن آسفالت اساسی و لکه‌گیری در نقاط مختلف شهر گامی دیگر جهت ساماندهی معابر شهر و تسهیل تردد برداشته است.

به گزارش شهریار، شهرداری تبریز مطابق رسالت عمرانی خود اقدام به ارائه خدمات محله‌ای کرده و انجام آسفالت‌ریزی های متعدد در نقاط مختلف شهر در دستور کار مناطق دهگانه قرار گرفته است.

شهرداری تبریز در راستای رسیدگی به مطالبات به‌حق شهروندان، با آسفالت‌ریزی‌های گسترده اقدام به بهسازی معابر برای تردد آسان‌تر شهروندان و افزایش رضایتمندی عمومی کرده است.

آسفالت ریزی اساسی و لکه گیری موضعی یکی از برنامه‌های اصلی شهرداری تبریز در سال جاری است و برای تحقق این امر مهم  بودجه عمرانی امسال را به نسبت سال قبل ۲.۵ برابر افزایش داده است.

در این مطلب نگاهی به آمار آسفالت‌ریزی طی هفته گذشته داشته‌ایم و به تفکیک میزان تناژ و نقاط آسفالت‌ریزی در هر منطقه بررسی شده است.

منطقه ۱

طی هفته گذشته شهرداری منطقه ۱ تبریز با توزیع یک هزار و ۲۴۷ تن آسفالت در سطح معابر برای آسفالت اساسی و لکه گیری منطقه اقدام کرد.

بر همین اساس مسیرهای کوی ماهرخ بیتا پیمان در ولیعصر، کوی شهدا و باند کندرو هتل مرمر از معابر سطح این منطقه لکه گیری و آسفالت اساسی شدند.

منطقه ۲

شهرداری منطقه ۲ تبریز نیز با ۹۹۱ تن آسفالت برای آماده سازی و بهسازی معابر منطقه اقدام کرده است.

بر همین اساس در هفته گذشته کوی های میخک یک و دو واقع در فلکه خیام ائل گولی، کوی قلیزاده آسفالت ریزی شده است.

منطقه ۳

شهرداری منطقه ۳ تبریز طی هفته گذشته با آسفالت ریزی ۱۸۶ تنی در راستای بهسازی معابر و برخی محلات خود اعم از کوچه سنگ تراشان باغشمال و محلات دیگر اقدام کرده است.

منطقه ۴

شهرداری منطقه ۴ تبریز نیز طی هفته گذشته با آسفالت ریزی ۷۱۶  تنی در راستای بهسازی معابر خود اقدام کرده است.

بر همین اساس  خیابان‌های حجتی (کوی شهید بخشی بن‌بست سوم و کوچه مینا)، نظام پزشکی حدفاصل شهید حیدری تا فاز اول، انقلاب (کشاورز کوچه شهید چمران و قم تپه)، شهیدان حجتی (کوچه اول)، کوچه باغ (کوچه شیخ الاسلامی و کرامت و طالار)، امیر کبیر (حدفاصل کارپیشه تا بهاران)، کوی مهران، دکتر قریب کوی صبا، بهار (کوی فروردین کوچه شهید علایی)، پاسداران، حکم‌آباد، ورزش (کوی نسترن)، شهید دخلی و فیضیه…ازجمله خیابان‌ ها، محل‌ها و معابری است که توسط معاونت‌های فنی عمرانی و خدمات شهری منطقه لکه‌گیری و آسفالت‌ریزی اساسی شده است.

منطقه ۵

شهرداری منطقه ۵ تبریز در هفته گذشته با آسفالت ریزی ۹۰ تنی در راستای بهسازی معابر منطقه از جمله خیابان راجی شهرک مرزداران  اقدام کرده است.

منطقه ۶

شهرداری منطقه ۶ تبریز طی هفته گذشته با یک هزارو ۲۹۲ تن آسفالت جهت بهسازی معابر خود اقدام کرده است.

 در این راستا، مسیر های شهرک امام خمینی (ره) مقابل بلوک های ۲۷-۲۳- ۲۵، دامپزشکی کوی شکوفه، قراملک جنب فرهنگسرا حضرت رقیه (س)، شنبه غازان کوی شقایق شهرک مبل و خودرو، جاده سنتو  عملیات نهضت آسفالت تدوام یافته است.

منطقه ۷

منطقه ۷ تبریز نیز آسفالت ریزی ۴۶۰ تنی را در مسیرهای شهرک رازی کوی اطلس، جلالیه کوچه نوروزی و ۱۸ آبان، کوچه سپهر سه راهی تیمسار فلاحی و لکه گیری در مسیرهای اندیشه، فجر، صمدی، رسالت طی هفته گذشته انجام شد.

منطقه ۸

شهرداری منطقه ۸ تبریز نیز طی هفته گذشته با ۱۰۱ تن آسفالت ریزی انجام شده و در این راستا آسفالت ریزی خیابان فلسطین حد فاصل گجیل تا جلوی باغ فجر، خیابان امام خمینی  ره حد فاصل باغ فجر تا چهار راه شریعتی طی هفته اخیر توسط شهرداری منطقه ۸، انجام شده است.

منطقه ۹

در راستای ترمیم، تعمیر و اصلاح و احداث معابر سطح حوزه استحفاظی منطقه ۹، هفته قبل عملیات آسفالت ریزی در اولویت فعالیت های حوزه فنی و عمرانی منطقه قرار داشته و برخی از معابر این حوزه آسفالت ریزی شد.

بر این اساس، طی هفته گذشته یک هزار و ۵۴۳ تن آسفالت در  بلوار خیر به نام تبریزی آقای مردانی آذر به سمت بیمارستان تخصصی کودکان آسفالت ریزی آسفالت ریزی شده است.

منطقه ۹ طی هفته گذشته در بین مناطق دهگانه، بیشترین حجم آسفالت ریزی را داشته است.

منطقه ۱۰

شهرداری منطقه ۱۰ تبریز نیز آسفالت ریزی ۳۶۲ تنی را طی هفته گذشته در همین راستا مسیر اصلی و فرعی تحت پوشش این منطقه همچون محوطه مدرسه رمادی، کوچه شریعتی خیابان شهید قره باغی، کوچه سعدیار خیابان انقلاب، کوچه هاشم بقال گرو، کوچه مجلل خیابان سرباز شهید و خیابان منبع برای سهولت عبور و مرور شهروندان، آسفالت ریزی شده است.

همچنین طی هفته گذشته ۲ هزارو ۳۸۶  تن آسفالت نیز در کنارگذر شهید کسایی توزیع شده است.

شهرداری تبریز در راستای بهسازی معابر و ترمیم آسفالت از ابتدای سال جاری تا به امروز ۱۷۰ هزار و ۸۶۴ تن آسفالت ریزی در سطح شهر تبریز انجام داده است.