آغاز توزیع ۳ هزار تن آسفالت در پروژه ساماندهی خیابان شهید شفیع‌زاده تا خیابان شهید رجائی
آغاز توزیع ۳ هزار تن آسفالت در پروژه ساماندهی خیابان شهید شفیع‌زاده تا خیابان شهید رجائی

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، شهردار منطقه ۱ از آغاز توزیع ۳ هزار تن آسفالت در پروژه ساماندهی خیابان شهید شفیع زاده تا خیابان شهید رجائی خبر داد. به گزارش شهریار،  حمید شاهوردی اعلام کرد: این منطقه با هدف اجرای طرح های محله محور در قالب “نگهداشت شهری” و رسیدگی به وضعیت آسفالت محلات […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

شهردار منطقه ۱ از آغاز توزیع ۳ هزار تن آسفالت در پروژه ساماندهی خیابان شهید شفیع زاده تا خیابان شهید رجائی خبر داد.

به گزارش شهریار،  حمید شاهوردی اعلام کرد: این منطقه با هدف اجرای طرح های محله محور در قالب “نگهداشت شهری” و رسیدگی به وضعیت آسفالت محلات به ویژه محلات کم برخوردار اقدامات زیربنائی و اساسی بسیاری را آغاز و به انجام رسانده که طبق برنامه ریزی کامل در سطح منطقه توزیع شده است.

وی گفت: در همین راستا رسیدگی به وضعیت آسفالت خیابان شهید شفیع زاده پس از حدود سه دهه در دستور کار منطقه قرار گرفت که توسط اکیپ های عمرانی و پیمانکار در مسیری حدود ۱۲ هزار مترمربع با هزینه ای حدود ۶۰ میلیارد ریال وارد فاز عملیاتی شد.

شاهوردی افزود: رسیدگی به این مسیر به دلیل تراکم خودروها و مغازه های موجود دارای مشکلاتی است که همین امر باعث تاخیر چند دهه‌ای در رسیدگی به آن شده بود که با تمهیدات لازم از سوی منطقه موفق به آغاز عملیات عمرانی شامل آسفالت تراشی و زیرسازی شدیم که در فاز اول انجام و هم اکنون در فاز دوم شاهد توزیع آسفالت هستیم که به صورت شبانه و جهت پرهیز از ترافیک اجرا می شود.

شاهوردی تصریح کرد: شب گذشته ۷۶۰ تن آسفالت توزیع شد و طی ۷۲ ساعت آینده این پروژه در مجموع با توزیع ۳ هزار تن آسفالت به اتمام می رسد.