آخرین وضعیت احداث پروژه‌های ورزشی شهرداری منطقه ۴ تبریز
آخرین وضعیت احداث پروژه‌های ورزشی شهرداری منطقه ۴ تبریز

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، شهردار منطقه ۴ تبریز با تشریح آخرین وضعیت پروژه های ورزشی این منطقه، از پیشرفت فیزیکی ۵۰ درصدی پروژه ورزشی ستارخان خبر داد. به گزارش شهریار، هادی مقدم زاده در حاشیه بازدید شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر تبریز از پروژه زمین ورزشی قانلی گول در خصوص پروژه های […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

شهردار منطقه ۴ تبریز با تشریح آخرین وضعیت پروژه های ورزشی این منطقه، از پیشرفت فیزیکی ۵۰ درصدی پروژه ورزشی ستارخان خبر داد.

به گزارش شهریار، هادی مقدم زاده در حاشیه بازدید شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر تبریز از پروژه زمین ورزشی قانلی گول در خصوص پروژه های ورزشی منطقه اظهار کرد: این پروژه در زمینی به مساحت سه و نیم هکتار شامل فضای سبز و میدان ورزشی و … خواهد بود.

وی هدف از احداث این مجموعه را توسعه زیرساخت‌های ورزش در این منطقه کم برخوردار خواند و گفت: امسال چهار پروژه ورزشی شامل استخر آتش نشانی، مجموعه فرهنگی ورزشی ستارخان، مجموعه ورزشی قانلی گول و ورزشگاه پنج هزار نفری قویدل در دستورکار قرار داشت که ورزشگاه قویدل چندی پیش به بهره برداری رسید.

شهردار منطقه ۴ تبریز با بیان اینکه پروژه ورزشی ستارخان ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد، گفت: این پروژه در حال حاضر در مرحله شن ریزی و مسطح سازی قرار داشته و سپس فرایند نصب چمن انجام می شود به طوری که در فاز نخست این پروژه ورزشی، ۱۰ میلیارد تومان هزینه انجام خواهد گرفت.

هادی مقدم زاده در حاشیه بازدید از زمین ورزشی فرودگاه، از پیشرفت فیزیکی ۹۵ درصدی این پروژه خبر داد و گفت: این پروژه ورزشی با مبلغ قرارداد ۶ میلیارد و ۷۵۰ تومان در دست احداث است به طوری که عملیات خاکبرداری، شن ریزی، زه کشی و حفر چاه های جذبی انجام یافته است.

وی هزینه این پروژه را ۸ میلیارد و ۵۰۰میلیون تومان ذکر کرد.

به گفته مقدم‌زاده، باتوجه به بافت متراکم منطقه اجرای پروژه های ورزشی و فرهنگی موجب محرومیت زدایی و تقویت نشاط اجتماعی در بین شهروندان می شود.