سرمایه‌گذاران حوزه گردشگری شهری باید حمایت شوند
سرمایه‌گذاران حوزه گردشگری شهری باید حمایت شوند

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، صفیه حیدرزاده در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: خطه طلایی ایران از نظر دارا بودن جاذبه‌ها و ظرفیت‌های گردشگری بسیار غنی است و علاوه بر طبیعت پرشکوه و زیبا در چهار فصل سال، چشم‌اندازهای طبیعی، بناهای تاریخی، اماکن مذهبی و تفریحی را در خود جای داده است. وی […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

صفیه حیدرزاده در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: خطه طلایی ایران از نظر دارا بودن جاذبه‌ها و ظرفیت‌های گردشگری بسیار غنی است و علاوه بر طبیعت پرشکوه و زیبا در چهار فصل سال، چشم‌اندازهای طبیعی، بناهای تاریخی، اماکن مذهبی و تفریحی را در خود جای داده است.

وی با بیان اینکه زرین‌شهر در عرصه صنعتی، کشاورزی، فرهنگی و هنری در کشور صاحب‌نام است، افزود: زرین‌شهر علاوه بر جاذبه‌های طبیعی و آثار تاریخی، دارای چهره‌های ماندگار و مجتهدان بزرگ، رزمندگان بزرگ پیشگام و دلاور در دفاع مقدس، شهدای شاخص، مردمی متدین همچنین صنایع دستی غنی است، از این‌رو باید به توسعه صنعت گردشگری شهری به عنوان رهیافتی برای پیشرفت و توسعه پایدار اقتصادی این شهر نگریست و در راستای رونق آن برنامه‌ریزی کرد.

عضو شورای اسلامی زرین‌شهر تصریح کرد: زرین‌شهر به دلیل قرار گرفتن در مسیر مواصلاتی چندین استان کشور، میزبانی از صنایع بزرگ و مادر، عبور رودخانه زاینده‌رود نقش مؤثری را در حوزه‌های مختلف استان اصفهان ایفا می‌کند.

حیدرزاده با بیان اینکه صنعت توریسم یکی از بزرگ‌ترین منابع درآمدی در جهان به‌شمار می‌آید، ادامه داد: شهرداری و شورای اسلامی زرین‌شهر در تلاش است تا با معرفی ظرفیت‌ها و تأمین زیرساخت‌های لازم برای گردشگری داخلی و خارجی، رونق روزافزون چرخه اقتصادی و دستیابی به رشد و توسعه را در خطه طلایی ایران رقم بزند.

گردشگری جذابترین بخش‌ها برای سرمایه‌گذاری در زرین شهر

وی با بیان اینکه ظرفیت‌های غنی گردشگری زرین‌شهر توانایی جذب گردشگر و سرمایه‌گذاران فعال در این حوزه را دارد، اضافه کرد: مدیریت شهری زرین‌شهر با اتخاذ تدابیر مختلف از جمله حضور فعال و پویا در شانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع وابسته، تلاش کرد با محتوای دیجیتال تولید شده بسته‌های جذابی را برای سرمایه‌گذاران داشته باشد و از سوی دیگر ظرفیت‌های فراوان گردشگری این شهر را به عنوان یکی از قطب‌های اصلی گردشگری استان در حوزه‌های مختلف به دیگر شهرهای ایران، کشورهای همسایه حاضر در این نمایشگاه معرفی کند.

عضو شورای اسلامی زرین‌شهر جذب سرمایه‌گذاران بخش خصوصی را یکی از محورهای توسعه این شهر دانست و تصریح کرد: شهرداری و شورای اسلامی زرین‌شهر تلاش کرده است با احصای ظرفیت‌های شهر در حوزه سرمایه‌گذاری، طراحی بسته‌های سرمایه‌گذاری بر اساس ارزش آن و پیش‌بینی مشوق‌های لازم برای سرمایه‌گذاران در حوزه‌های مختلف از جمله گردشگری فضای برد-برد را برای حضور سرمایه‌گذاران در دستور کار قرار دهد.

حیدرزاده با اشاره به نام‌گذاری روز زرین‌شهر خاطرنشان کرد: برگزاری رویدادهای فرهنگی و هنری یکی دیگر از مباحثی است که منشأ تحول بنیادین برای توسعه بیش از پیش شهرهای ایران به‌شمار می‌آید، چراکه ظرفیت‌های انسانی، فرهنگی، هنری و اجرایی در جشنواره‌ها و رویدادهای مختلف بروز و ظهور می‌کنند و این مهم نیز مورد توجه مدیریت شهری زرین‌شهر قرار دارد.

وی متذکر شد: امیدواریم با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته در حوزه تبلیغات و معرفی توانمندی‌های زرین‌شهر بسترهای لازم برای جذب حداکثری گردشگران همچنین سرمایه‌گذاران در این شهر مهیا شود و شاهد توسعه پایدار صنعت گردشگری در خطه طلایی ایران باشیم.