آفت پسیل ۳۰۰ اصله درخت زیتون کنترل می‌شود
آفت پسیل ۳۰۰ اصله درخت زیتون کنترل می‌شود

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۹؛ سیدمحمدرحیم مرتضوی با اعلام این خبر گفت: آفت پسیل یا عسلک زیتون معمولا در قسمتهایی که درخت زیتون وجود دارد مشاهده می شود که به واسطه آلودگی شدید، درختان مذکور کاملا سفید می شوند. وی افزود: در همین […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۹؛ سیدمحمدرحیم مرتضوی با اعلام این خبر گفت: آفت پسیل یا عسلک زیتون معمولا در قسمتهایی که درخت زیتون وجود دارد مشاهده می شود که به واسطه آلودگی شدید، درختان مذکور کاملا سفید می شوند.

وی افزود: در همین راستا معاونت خدمات شهری و محیط زیست منطقه ۹ با پایش مستمر این آفت بر روی ۳۰۰ اصله درخت در خیابان های دستغیب، صفری، رعنایی، ضلع جنوبی ۴۵ متری زرند و بلوار استاد معین از هفته دوم شهریورماه انجام می‌دهد.

شهردار منطقه ۹ عنوان کرد: با استفاده از آفت کش‌های گیاهی، عملیات کنترل این آفت انجام شده و پایش آفات بر روی درختان زیتون در روزهای آتی همچنان ادامه دارد.

همچنین؛ در شهر تهران آفت پسیل زیتون از اواخر فروردین، اردیبهشت و نیمه دوم شهریور و مهرماه ایجاد علائم می کند که کنترل آن جهت سلامت درختان مذکور ضروری است.

انتهای پیام/