۶۸ درصد مساحت شهر در ارائه خدمات شهری برون‌سپاری می‌شود
۶۸ درصد مساحت شهر در ارائه خدمات شهری برون‌سپاری می‌شود

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، سیدمحمدعلی کشمیری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: تجربه برون‌سپاری خدمات شهری در بخش نظافت شهر به بخش خصوصی برای اولین‌بار در سطح منطقه دو بجنورد اجرا شد. وی افزود: با توجه به اتمام قرارداد زباله‌برداری در آبان‌ماه، در نظر داریم شرایط قرارداد مجدد را از فرایندهای قانونی […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

سیدمحمدعلی کشمیری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: تجربه برون‌سپاری خدمات شهری در بخش نظافت شهر به بخش خصوصی برای اولین‌بار در سطح منطقه دو بجنورد اجرا شد.

وی افزود: با توجه به اتمام قرارداد زباله‌برداری در آبان‌ماه، در نظر داریم شرایط قرارداد مجدد را از فرایندهای قانونی تأمین کنیم.

شهردار بجنورد خاطرنشان کرد: نیروهای پاکبان شهرداری در آستانه بازنشستگی قرار دارند و برای رفع مشکل با توجه به اینکه مساحت بیشتری از سطح شهر به حریم خدماتی شهرداری اضافه می‌شود، نیازمند افزایش جذب کارکنان بخش خصوصی هستیم.

کشمیری تصریح کرد: تاکنون چهار میلیون مترمربع از مساحت منطقه دو شهر با بخش خصوصی نظافت می‌شد و در قرارداد جدید به میزان یک میلیون و ۵۰۰ مترمربع از سطح منطقه یک به حجم کار افزوده خواهد شد که معادل ۶۸ درصد مساحت شهری را شامل می‌شود.

وی گفت: به منظور ضمانت اجرایی برای کارکنان پاکبان بخش خصوصی، دوره‌های سلامت‌سنجی، آموزش و ارائه مدرک برای تمام همکاران پاکبان بخش خصوصی طی ابلاغی به پیمانکار الزامی است و اجرا می‌شود.

شهردار بجنورد افزود: در قرارداد جدید پنج میلیون و ۵۰۰ مترمربع از مساحت شهر برای نظافت به بخش خصوصی واگذار می‌شود.