۶هزار نفر از دانش‌آموزان منطقه۹ تحت پوشش طرح شهید آرمان۲ قرار می‌گیرند
۶هزار نفر از دانش‌آموزان منطقه۹ تحت پوشش طرح شهید آرمان۲ قرار می‌گیرند

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر ، به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۹، سید محمدرحیم مرتضوی شهردار این منطقه گفت: طرح شهید آرمان۲، طرحی مشترک میان مدیریت شهری، آموزش و پرورش و گروه‌های مردمی و مربیانی انتخاب شده می باشد که مقرر شده در چارچوب قوانین آموزش و پرورش و فعالیت‌های فرهنگی […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر ،

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۹، سید محمدرحیم مرتضوی شهردار این منطقه گفت: طرح شهید آرمان۲، طرحی مشترک میان مدیریت شهری، آموزش و پرورش و گروه‌های مردمی و مربیانی انتخاب شده می باشد که مقرر شده در چارچوب قوانین آموزش و پرورش و فعالیت‌های فرهنگی در مدارس انجام شود.

وی افزود: محور طرح مذکور روحانیون، استادان و گروه های مردمی هستند که نقش اجتماعی خود را در قبال نوجوانان و جوانان ایفا می کنند.

مرتضوی تصریح کرد: طرح شهید آرمان، طرحی فرهنگی و تربیتی است که مرحله اول آن در ۱۲ مسجد منطقه۹ اجرا شد و مرحله دوم این طرح که قرار است پیوندی میان مسجد و نوجوانان باشد، در ۲۴مدرسه این منطقه به اجرا درمی‌آید.

شهردار منطقه۹ خاطر نشان کرد: هماهنگی و برنامه ریزی برای اجرای طرح شهید آرمان ۲ در مدارس منطقه۹ انجام و اولین جلسه با مدیران مدارس، نمایندگان مساجد، رئیس آموزش و پرورش، نماینده مرکز فعالیت های دینی مستقر در منطقه و روسای ادارات فرهنگی و آموزشهای شهروندی برگزار شد.

انتهای پیام/