باغ گلستان تبریز ساماندهی و بهسازی می‌شود
باغ گلستان تبریز ساماندهی و بهسازی می‌شود

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، شهردار منطقه ۸ به همراه مدیران منطقه از باغ گلستان تبریز بازدید کرده و دستورات لازم را در خصوص ساماندهی این پارک صادر کرد.  به گزارش شهریار، حسین منیری فر در این بازدید ضمن ارزشمند خواندن اقدامات کفسازی و ساماندهی پارک، دستورات لازم را برای تداوم اقدامات ساماندهی در […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

شهردار منطقه ۸ به همراه مدیران منطقه از باغ گلستان تبریز بازدید کرده و دستورات لازم را در خصوص ساماندهی این پارک صادر کرد.

 به گزارش شهریار، حسین منیری فر در این بازدید ضمن ارزشمند خواندن اقدامات کفسازی و ساماندهی پارک، دستورات لازم را برای تداوم اقدامات ساماندهی در باغ گلستان  صادر کرد.

بر این اساس اقدامات لازم برای تبدیل باغ گلستان به محیطی امن و آرامش بخش برای استفاده و بهره مندی هر چه بیشتر شهروندان تبریزی، به ویژه خانواده‌ها اجرایی می شود.

اجرای طرح‌های جذاب و بدیع، آماده سازی محیطی، نوسازی و… این پارک تاریخی با هدف بهسازی و نمود دوباره این بوستان، در دستور کار شهرداری منطقه ۸ تبریز قرار دارد.

لکه گیری و آسفالت ریزی کوچه شهریار واقع در چایکنار

معاون فنی و عمرانی شهرداری منطقه ۸ تبریز از آسفالت ریزی کوچه شهریار واقع در چایکنار، خبر داد.

اورنگ رسولی  با اعلام این مطلب افزود: به دلیل حفاری‌های انجام یافته و خرابی آسفالت این مسیر، طی روز اخیر لکه گیری آسفالت کوچه  شهریار واقع در چایکنار توسط اکیپ آسفالت معاون فنی و عمرانی منطقه ۸، انجام شده و بالغ بر ۵۰ تن آسفالت ریزی شد.

معاون فنی و عمرانی شهرداری منطقه ۸ افزود: در راستای ارتقاء کیفی معابر منطقه و پیرو تصمیم هایی مبنی بر کفسازی اصولی معبرهای سطح حوزه، آسفالت ریزی کوچه ها و معابر اصلی و فرعی شهرداری منطقه ۸ از ماه قبل آغاز شده و به جدیت ادامه دارد.

وی در ادامه گفت: با اجرای طرح آسفالت ریزی معابر سطح حوزه، بر آنیم تا محورهای با وضعیت آسفالت نامناسب را استانداردسازی و ساماندهی کنیم.

اجرای همایش بزرگ سالمندان در فرهنگسرای شمس تبریزی

همایش بزرگ ویژه سالمندان توسط واحد فرهنگی اجتماعی شهرداری منطقه ۸ برگزار شد. 

در این همایش که با حضور حسین منیری فر، شهردار منطقه ۸ تبریز و مسئولان امور سالمندان تبریز برگزار گردید، حسین مدرس زاده ، مسئول امور فرهنگی اجتماعی منطقه ،طی سخنانی سالمندان را گوهر گرانبهای اندوخته های زندگی در خلوت و جلوت دانسته و نظر به جهان رنگارنگ معنویت را نیاز اصلی تماس نفوس در سنین مختلف برشمرد . 

در ادامه این برنامه هنرمندانی چون میرعادل موسوی(هنرمند حوزه ی موسیقی سنتی) به همراه جعفر احمدی ، هاشم چاووشی(هنرمند معروف حوزه ی تئاتر و سینما) و حمیدابراهیمی با تک نوازی ویولن اقدام به اجرای برنامه های هنری نموده و اسباب رضایت مدعوین را فراهم ساختند .

در این مراسم، از سالمندان حاضر در برنامه از طرف شهرداری منطقه ۸، تجلیل به عمل آمد.

تجلیل شهردار منطقه ۸ از ورزشکاران صبحگاهی باغ گلستان

به مناسبت روز جهانی سالمندان، شهردار منطقه ۸ با حضور در باغ گلستان، از ورزشکاران صبحگاهی باغ گلستان تجلیل نمود. 

حسین منیری فر شهردار منطقه ۸ در این برنامه، ضمن تجلیل از ورزشکاران صبحگاهی باغ گلستان گفت: پارک قدیمی باغ گلستان در محدوده شهرداری منطقه ۸، به عنوان قدیمی ترین پارک شهری تبریز، همه روزه میزبان شهروندان  ورزش دوستی است که در هوای دل‌انگیز تبریز جهت انجام ورزش های صبحگاهی به این پارک مراجعه می کنند.

وی افزود: ورزش صبحگاهی منجر به افزایش نشاط اجتماعی، تندرستی و نشاط  در بین شهروندان میگردد که سالمندان نیز نیاز بالایی به چنین ورزشهای هوازی دارند.
در پایان این مراسم شهردار منطقه ۸ هدایایی تقدیم شرکت کننده در ورزش صبحگاهی باغ گلستان کرد.

برگزاری همایش خانوادگی تیر و کمان در میدان شهید بهشتی

شهرداری منطقه ۸ تبریز،اقدام به برگزاری همایش خانوادگی تیر و کمان به مناسبت هفته دفاع مقدس در میدان شهید بهشتی تبریز کرد.

 این برنامه به مناسبت هفته دفاع مقدس در میدان شهید بهشتی برگزار شد که شامل آموزش و برگزاری مسابقات تیر و کمان بود.

  این همایش با همکاری هیات تیراندازی با کمان استان، باشگاه ورزشی شهرداری تبریز، هیات ورزشهای همگانی شهرستان تبریز و شهرداری منطقه ۸ برگزار گردید.ه و به نفرات برتر این مسابقه جوایزی اهدا شد.