۵۰ عکاس در افتتاحیه جشنواره بوستان بعثت گردهم آمدند
۵۰ عکاس در افتتاحیه جشنواره بوستان بعثت گردهم آمدند

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر ، به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۶، محمدامین سالاری پور شهردار این منطقه گفت: به منظور معرفی جاذبه های گردشگری بوستان بعثت و معرفی قطب گردشگری جنوب پایتخت افتتاحیه جشنواره پاییزی بوستان بعثت با رونمایی از گذر پاییزی این بوستان با حضور ۵۰ عکاس حوزه […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر ،

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۶، محمدامین سالاری پور شهردار این منطقه گفت: به منظور معرفی جاذبه های گردشگری بوستان بعثت و معرفی قطب گردشگری جنوب پایتخت افتتاحیه جشنواره پاییزی بوستان بعثت با رونمایی از گذر پاییزی این بوستان با حضور ۵۰ عکاس حوزه رسانه و گردشگری در این بوستان برگزار شد.

سالاری پور هنر عکاسی را بسیار ارزشمند دانست و گفت: این هنر برای کشف ناشناخته ها و آشکارسازی ابعاد گوناگون طبیعت بسیار کارآمد بوده وجوانان و نوجوانان را به وجد و نشاط می آورد.

شهردار منطقه ۱۶ یادآور شد: هدف جشنواره های پاییزی و برنامه های متنوع اینچنینی در بوستان ها، پیاده سازی نشاط اجتماعی و مشخص کردن شاخص های تغییر فصل است، رویکردی که امروزه در بوستان ها شاهد هستیم صرفا به توسعه و حفظ و نگهداری فضای سبز محدود نمی شود، تلاش مدیریت شهری منطقه افزایش رضایت شهروندی است و درصدد هستیم با این رویکرد و با هدف ارتقای نشاط اجتماعی شهروندان جشنواره های متعددی را برگزار کنیم و تا پایان سال نیز برنامه های شاد و متنوعی را در دست اجرا داریم، بر آن هستیم تا این برنامه های رویداد محور طبق تقویم مدون ادامه داشته باشد.

مهدی سیف مشاور اجرایی شهردار منطقه با اشاره به گردهمایی عکاسان گفت: جشنواره پاییزی Photo Walk در بوستان بعثت دربرگیرنده عکس هایی از بوستان بعثت است که بیانگر جلوه های پاییزی طبیعت در پاییز این بوستان بزرگ است. این برنامه با هدف شناساندن ظرفیت های بوستان بعثت به شهروندان، معرفی این بوستان به عنوان جاذبه های گردشگری، معرفی قطب گردشگری جنوب پایتخت، ایجاد فضایی شاد و مفرح برای خانواده ها در ایام پاییز و ایجاد فضای عکاسی خانوادگی و … برگزار می شود.

وی افزود: از آنجا که استفاده از برگ های پاییزی در زیباسازی بوستان ها تأثیرگذار است، اقدامات لازم برای ایجاد گذر پاییزی در نقطه منتخب بوستان انجام شد، از علاقمندان و هنرمندان عکاس دعوت شد تا با مشارکت در برگزاری این رویداد عکاسی با بهره گیری از رسانه عکس رویکرد فرهنگی و هنری خود را نسبت به طبیعت پاییزی بوستان بعثت در معرض دید و نظر شهروندان و داوران قرار دهند.

وی یادآور شد: تشویق و کمک به تولید آثار عکاسی از برگ ریزان پاییز بوستان، رویکرد عکاسانه به زیبایی ها و ویژگی های فصل پاییز، زمینه سازی برای تبادل تجربه و استفاده از اطلاعات تخصصی بین شرکت کنندگان از طریق ایجاد فضای سالم رقابتی از اهداف این گردهمایی ویژه عکاسان شهری بود.

شایان ذکر است امیر قاسمی رئیس ستاد گردشگری شهرداری تهران نیز از جشنواره پاییزی بوستان بعثت بازدید کرد.

انتهای پیام/