بزرگراه یادگار امام (ره) مزین به تمثال شهدا شد
بزرگراه یادگار امام (ره) مزین به تمثال شهدا شد

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲، علی اصغر طاهری گفت: به منظور هویت‌بخشی به سیمای شهر و حفظ و اشاعه فرهنگ ایثار و شهادت نصب تمثال شهدا در بزرگراه ها و معابر شهری اجرا می شود . معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲، علی اصغر طاهری گفت: به منظور هویت‌بخشی به سیمای شهر و حفظ و اشاعه فرهنگ ایثار و شهادت نصب تمثال شهدا در بزرگراه ها و معابر شهری اجرا می شود .

معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه ۲ افزود: تمثال شهدای گران‌قدر به روش چاپ دیجیتال روی فلز که از کیفیت و ماندگاری بالایی برخوردار است، نقش بست و در معابر نصب شد. امیدواریم با این اقدامات قدردان و یادآور ایثارگری شهدا و تکریم و ادای احترام به خانواده‌های گرامی آنها باشیم و یاد و نام شهدای دفاع مقدس را زنده نگه داریم.

طاهری اظهار کرد: این اقدام به‌منظور بهسازی و زیباسازی سیما و منظر شهری با تصاویر شهدا و ترویج فرهنگ ایثار، معرفی شهدای والامقام و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه انجام شد.

معاون شهردار منطقه ۲ در پایان مرمت آثار هنری مخدوش شده در معابر شهری و بزرگراه ها با بهره گیری از تکنیک آکرولیک را از دیگر اقدامات اجرایی برشمرد.

انتهای پیام/