۳۹۳ تن آسفالت در سطح منطقه ۶ تبریز توزیع شد
۳۹۳ تن آسفالت در سطح منطقه ۶ تبریز توزیع شد

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، شهردار منطقه ۶ تبریز از توزیع ۳۹۳ تن آسفالت در سطح معابر غرب و شمالغرب این کلان‌شهر طی هفته گذشته خبر داد. به گزارش شهریار، احمد انیسه با بیان اینکه شهرداری منطقه ۶ تبریز طبق روال برنامه های هفتگی، در حال انجام عملیات آسفالت‌ریزی در سطح معابر اصلی و فرعی […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

شهردار منطقه ۶ تبریز از توزیع ۳۹۳ تن آسفالت در سطح معابر غرب و شمالغرب این کلان‌شهر طی هفته گذشته خبر داد.

به گزارش شهریار، احمد انیسه با بیان اینکه شهرداری منطقه ۶ تبریز طبق روال برنامه های هفتگی، در حال انجام عملیات آسفالت‌ریزی در سطح معابر اصلی و فرعی منطقه است، اظهار کرد: در هفته گذشته بیش از ۳۹۳ تن آسفالت در سطح معابر حوزه استحفاظی توزیع شد.

وی افزود: توزیع آسفالت با هدف ارتقای حقوق شهروندی و تامین امینت شهروندان به هنگام تردد از معابر شهری، آسفالت‌ریزی اساسی و لکه‌گیری معابر و محلات به صورت منظم و دقیق بر اساس اولویت و نیازسنجی در دستور کار شهرداری این منطقه قرار دارد.

شهردار منطقه ۶ تبریز در ادامه اظهار کرد: بیش از ۳۷۳ تن آسفالت در مسیرهای اشکان (۶ متری دهم)، قراملک (تلاش ۱۲، ۱۳، چهارم والفجر و بهرامی) و خطیب (کوی سینا) توسط معاونت فنی و عمرانی شهرداری منطقه توزیع شده است.

وی از توزیع ۲۰ تن آسفالت توسط کارگاه امانی خبر داد و گفت: این میزان آسفالت نیز در مسیر آناخاتون و قراملک توزیع شده است.

انیسه در ادامه تاکید کرد: عملیات آسفالت ریزی با هدف توزیع امکانات و رفع مشکلات آسفالت معابر با توجه به بررسی‌های میدانی برحسب نیازسنجی و اولویت‌بندی‌ها در سایر محلات سطح حوزه تداوم دارد.