واکسیناسیون ۶۰۰۰ نفر از رانندگان ناوگان حمل و نقل در ارومیه
واکسیناسیون ۶۰۰۰ نفر از رانندگان ناوگان حمل و نقل در ارومیه
رئیس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری ارومیه گفت: از فعالیت و تمدید پروانه انتقال و بهربرداری رانندگان حمل و نقل بار و مسافر شهری که جهت دریافت واکسن مراجعه نکرده اند، جلوگیری می شود

به گزارش آرمانشهر ناصر سعید آبادی در گفت و گو با ایسنا بیان کرد:  ۶۰۰۰ راننده چون رانندگان دارای کارت فعالیت اتوبوس، تاکسی، مینی بوس، آژانس های تلفنی شهری و رانندگان وانت بارهای حمل بار شهری دارای مجوز فعالیت با همکاری دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی دز اول و دوم واکسن کرونا را دریافت کردند.

به گفته وی آن دسته از  رانندگانی که نتوانسته واکسن کرونا را دریافت کنند می توانند به محل مرکز واکسیناسیون شهید بابا ساعی مراجعه و نسبت به تزریق واکسن اقدام کنند.

رئیس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری ارومیه از رانندگان و فعالان حمل و نقل بار و مسافر شهری درخواست کرد جهت واکسیناسیون اقدام کنند چرا که واکسیناسیون رانندگان فعال ناوگان حمل و نقل عمومی بر اساس بخشنامه های واصله الزامی است.

وی یادآور شد:   قطعا از فعالیت و تمدید پروانه انتقال و بهربرداری رانندگان حمل و نقل بار و مسافر شهری که جهت دریافت واکسن مراجعه نکرده اند جلوگیری می شود.