در کمیسیون تلفیق این هفته شورای اسلامی شهر اصفهان چه گذشت؟
در کمیسیون تلفیق این هفته شورای اسلامی شهر اصفهان چه گذشت؟

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، ابوالفضل قربانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: آخرین جلسه کمیسیون تلفیق شورای اسلامی شهر اصفهان در سال ۱۴۰۱، دو روز گذشته _سه‌شنبه بیست‌وسوم اسفند_ برگزار شد. وی با بیان اینکه بیشتر زمان جلسه کمیسیون تلفیق این هفته به تأکیدات بودجه ۱۴۰۲ شهرداری اصفهان اختصاص یافت، افزود: آسیب‌شناسی […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

ابوالفضل قربانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: آخرین جلسه کمیسیون تلفیق شورای اسلامی شهر اصفهان در سال ۱۴۰۱، دو روز گذشته _سه‌شنبه بیست‌وسوم اسفند_ برگزار شد.

وی با بیان اینکه بیشتر زمان جلسه کمیسیون تلفیق این هفته به تأکیدات بودجه ۱۴۰۲ شهرداری اصفهان اختصاص یافت، افزود: آسیب‌شناسی برای سال ۱۴۰۱ انجام و مشخص شد که در چه مباحثی ضعف داشتیم و چه مواردی نقطه قوت بوده است.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان خاطرنشان کرد: تأکیدات کمیسیون تلفیق بر این بود که تلاش شود تمام نقاط قوت با تلاش بیشتری ادامه یابد و نقاط ضعف نیز برطرف شود.

وی اضافه کرد: موضوعات مربوط به بهبود وضعیت محیط زیست اصفهان و حمل‌ونقل و ترافیک و ارتقای کیفیت زندگی در نصف‌جهان، از جمله مواردی بود که شورای اسلامی شهر بر آن تاکید و نکاتی را به شهرداری ارائه کرد.

قربانی بیان اینکه درباره موضوعات مربوط به شهرداری هوشمند (الکترونیک)، باید تسهیلات بهتری برای شهروندان فراهم شود، گفت: این موضوع باید به‌صورتی عملیاتی شود که شهروندان بتوانند بدون گذاشتن وقت زیاد، فعالیت‌های مربوط به شهرداری را انجام دهند که در این راستا توجه به بحث الکترونیک‌سازی تمام خدمات و موضوعات مربوط نیز مورد تاکید اعضای شورای اسلامی شهر قرار گرفت.

وی با بیان اینکه گزارشی از سوی معاون مالی و اقتصادی شهردار اصفهان در مورد مباحث درآمدی در سال جاری و چالش‌های این موضوع به دست شورای اسلامی شهر رسید و مورد بحث و بررسی قرار گرفت، اضافه کرد: درآمد حاصل از فروش تراکم در سطح شهر کاهش پیدا کرده و به درآمد پایداری تبدیل شده است.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: در گذشته تا ۸۰ درصد از درآمد شهرداری از تراکم‌فروشی تأمین می‌شد که این میزان در بودجه ۱۴۰۲ به ۲۵ درصد رسیده است و مابقی درآمد شهرداری از منابع پایدار تأمین می‌شود تا علاوه بر ارائه خدمات مناسب‌تر به شهروندان، فشار کمتری به تولیدکنندگان مسکن وارد شود که این روند پیشرفت بسیار خوبی برای مدیریت شهری است.

وی افزود: امیدواریم بتوانیم خدمات مناسب‌تری برای شهروندان فراهم کنیم و رضایت‌مندی بیشتر آن‌ها را نیز داشته باشیم.