یادواره شهدای روحانی منطقه و گرامیداشت شهدای حادثه تروریستی کرمان در منطقه ۵ برگزار شد
یادواره شهدای روحانی منطقه و گرامیداشت شهدای حادثه تروریستی کرمان در منطقه ۵ برگزار شد

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر ، به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۵، این مراسم روز دوشنبه ۲۵ دی ماه مصادف با شب شهادت حضرت امام هادی (ع) و از ساعت ۱۸.۳۰ در مسجد جامع انصار المهدی واقع در خیابان انصارالمهدی جنت آباد شمالی با حضور احسان شریفی شهردار منطقه ۵ و […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر ،

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۵، این مراسم روز دوشنبه ۲۵ دی ماه مصادف با شب شهادت حضرت امام هادی (ع) و از ساعت ۱۸.۳۰ در مسجد جامع انصار المهدی واقع در خیابان انصارالمهدی جنت آباد شمالی با حضور احسان شریفی شهردار منطقه ۵ و معاونین و مدیران شهری، بخشدار کن، رییس بنیاد شهید منطقه، رئیس آموزش و پرورش منطقه، جانشین ناحیه مقاومت بسیج قدس و معاونین، سرکلانتر دوم تهران و نماینده ولی فقیه در ناحیه قدس برگزار شد.

در ابتدای این مراسم، حجت الاسلام و المسلمین قانع امام جمعه کن به ایراد سخنرانی پرداخت.

امام جمعه کن در خصوص، جنگ جبهه مقاومت با استکبار سخن گفت و با اشاره به اهداف کور استکبار در مورد حادثه تروریستی کرمان تاکید کرد: مبارزه با استکبار از ۱۰۰ سال گذشته با همت علمایی مانند شهید مدرس و شیخ حسین لنکرانی آغاز شده است و این نهضت ادامه داد.

حجت الاسلام والمسلمین مسعود عالی سخنران و شیخ مرتضی وافی مدیحه سرای این مراسم بودند. حجت الاسلام والمسلمین مسعود عالی با اشاره به لزوم تکریم ویژه خانواده معظم شهدا، آن ها را چشم و چراغ منطقه ۵ دانست و با اشاره به حادثه تروریستی در کرمان گفت: این اتفاق نشان داد که دشمنان و منافقین حتی از اسم و یاد سردار دل ها حاج قاسم سلیمانی نیز می ترسند و این قیبل اقدامات مردم ما را برای بزرگداشت کسانی که برای خاک و ناموس این مملکت جانفشانی کردند دلسرد نمی کند.

در ادامه این مراسم گروه سرود نوجوانان ثقلین در ارتباط با شهید آرمان علی وردی به اجرای برنامه پرداختند و پرچم متبرک و نورانی امام رضا (ع) در این مراسم گردانده شد.

در بخش دیگری از مراسم مجری مدعو از شهر کرمان در ارتباط با حادثه تروریستی کرمان و زنده نگه داشتن یاد شهدا مدیحه سرایی کرد.

این مراسم با حضور خانواده معظم شهدا، جانبازان، ایثارگران، بسیجیان و مسئولین لشکری و کشوری و شهردار منطقه ۵ برگزار شد و پیکر یک شهید گمنام نیز تشییع شد.

در این مراسم همچنین از خانواده معظم شهدای منطقه ۵ چون شهیدان عنایتی. جعفرزاده. سعادتمند، شاهسواری، اعتمادیان، فدایی، اسلام دانش کهنی، اصغری، ترکانی، محمدی، علی وردی، شیردل، صادقی و عجمیان و … تجلیل و هدایایی به آنها اهدا شد.

 انتهای پیام/