کاهش ۳۷درصدی تصادفات منجر به فوت با ایمن‌سازی معابر
کاهش ۳۷درصدی تصادفات منجر به فوت با ایمن‌سازی معابر

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، به گزارش شهر به نقل از  روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۰؛ «مهدی اخ الصنایع» در پنجاه و یکمین جلسه شورای هماهنگی معاونین حمل‌ونقل و ترافیک مناطق ۲۲گانه که با حضور مهدی گلشنی مدیرکل حمل‌ونقل عمومی و امور مناطق معاونت حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری تهران برگزار شد، ضمن تسلیت شهادت […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

به گزارش شهر به نقل از  روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۰؛ «مهدی اخ الصنایع» در پنجاه و یکمین جلسه شورای هماهنگی معاونین حمل‌ونقل و ترافیک مناطق ۲۲گانه که با حضور مهدی گلشنی مدیرکل حمل‌ونقل عمومی و امور مناطق معاونت حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری تهران برگزار شد، ضمن تسلیت شهادت جمعی از هموطنان ایران اسلامی در حادثه تروریستی کرمان گفت: یکی از اتفاقات خوب این دوره مدیریت شهری این بود که مدیران و متخصصان مجموعه شهرداری در حوزه حمل‌ونقل و ترافیک دور هم جمع شدند و این معاونت به جایگاه قبلی خود بازگشت.

وی افزود: امروز معاونت حمل‌ونقل و ترافیک یکی از معاونت‌های مهم و شلوغ مناطق ۲۲گانه شهری محسوب می‌شود و اقدامات و فعالیت‌هایی که در این معاونت در حال انجام است بسیار چشمگیر و در زندگی شهروندان تأثیرگذار است.

شهردار منطقه ۱۰ بیان کرد: اکنون حوزه حمل‌ونقل و ترافیک با تعریف پروژه‌های مهم در حوزه نگهداشت، باقدرت موضوعات شهری را دنبال می‌کند.

اخ الصنایع تصریح کرد:  یکی از پروژه‌های مهم منطقه ۱۰ در حوزه حمل‌ونقل و ترافیک که سالها بلاتکلیف بود، احداث شاخه شرقی یادگار امام (ره) است که با پیگیری‌های مستمر مدیریت شهری در حال انجام است.

وی اظهار کرد: با نگاه ویژه مدیریت شهری در طرح تحول بیست‌گانه خدمت به اصلاح هندسی معابر، امیدواریم سال آینده با اختصاص بودجه مناسب، شاهد اقدامات ویژه‌ای در این خصوص باشیم.

شهردار منطقه ۱۰ گفت: براساس گزارش‌های پلیس راهور، با توجه به اصلاحات هندسی انجام شده در منطقه، تعداد تصادفات فوتی در هشت ماهه امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته حدود ۳۷ درصد کاهش داشته است.

اخ الصنایع بیان کرد: امیدواریم با همت و تلاش شما بزرگواران در حوزه معاونت حمل‌ونقل و ترافیک، در پایان این دوره مدیریت شهری شاهد ارتقای سطح ایمنی و سطح حوزه ترافیک در شهر تهران باشیم.

انتهای پیام/