کارگاه نقاشی “شاهدان شیدایی” آغاز به کار کرد
کارگاه نقاشی “شاهدان شیدایی” آغاز به کار کرد

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، کارگاه نقاشی ” شاهدان شیدایی” با حضور نقاشان و هنرمندان تجسمی استانی و ملی آغاز به کار کرد. به گزارش شهریار، کارگاه نقاشی ” شاهدان شیدایی” با حضور نقاشان و هنرمندان تجسمی استانی و ملی آغاز به کار کرد. کارگاه نقاشی شاهدان شیدایی یکی از برنامه های جانبی کنگره […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

کارگاه نقاشی ” شاهدان شیدایی” با حضور نقاشان و هنرمندان تجسمی استانی و ملی آغاز به کار کرد.

به گزارش شهریار، کارگاه نقاشی ” شاهدان شیدایی” با حضور نقاشان و هنرمندان تجسمی استانی و ملی آغاز به کار کرد.

کارگاه نقاشی شاهدان شیدایی یکی از برنامه های جانبی کنگره ملی ده هزار شهید استان آذربایجان شرقی است که صبح امروز پنج شنبه در مسجد کبود تبریز آغاز به کار کرده است.

در این کارگاه، نقاشان و هنرمندان تجسمی مطرح استان و کشور به خلق آثار هنری با محوریت شهدای معظم می پردازند.

امیر نصیربیگی در آغاز این رویداد گفت: این برنامه که با حضور هنرمندان شاخص حوزه نقاشی در حال برگزاری است، طی دو روز با خلق آثاری ماندگار از شهدا و روایت مقاومت مردم آذربایجان همراه خواهد بود.

به گفته رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری تبریز، در این برنامه هنرمندانی چون حسن روح الامین، محمدعلی نادری، محمدحبیبی، محمدجوادصدوق، دکتر محمدکاظم حسنوند، علی بحرینی، طهمورث آشناگر، روح الله پروین و عباس برزگر گنجی و هنرمندان شاخصی از استان حضور دارند و به خلق آثاری در رابطه با شهدای گلگون کفن استان می پردازند.

این رویداد هنری در آستانه کنگره ملی ۱۰ هزار شهید استان برگزار می شود و در برگزاری آن، سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری تبریز، شهرداری منطقه ۱ تبریز، شورای اسلامی شهر، بنیاد فرهنگی روایت فتح و انجمن مرکز هنرهای تجسمی مشارکت دارند.

این کارگاه روز ۹ و ۱۰ آذرماه و از ساعت ۱۰ صبح تا اذان مغرب و عشا در صحن مسجد تاریخی کبود تبریز برگزار شده و بازدید از آن برای عموم علاقمندان آزاد است.