احیای برج نوری پایانه معین در منطقه ۱۱ انجام شد
احیای برج نوری پایانه معین در منطقه ۱۱ انجام شد

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۱، سید محمد موسوی، شهردار منطقه از احیای برج نوری پایانه معین خبر داد و گفت: این پایانه، محل مسافرگیری یکی از بزرگ‌ترین و حساس‌ترین خطوط اتوبوسرانی تندروی شهر تهران است و از آنجا که شهرداری، خود را در […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۱، سید محمد موسوی، شهردار منطقه از احیای برج نوری پایانه معین خبر داد و گفت: این پایانه، محل مسافرگیری یکی از بزرگ‌ترین و حساس‌ترین خطوط اتوبوسرانی تندروی شهر تهران است و از آنجا که شهرداری، خود را در قبال حفظ آرامش و امنیت شهروندان مسؤول می‌داند، احیای برج نوری این پایانه را در دستور کار خود قرار داد.

حسن هدایی، معاون حمل‌ونقل و ترافیک منطقه نیز دراین‌باره توضیح داد: به علت نوسانات و اتصالات در کابل‌های برق این برج نوری، مدتی چراغ‌هایش روشن نمی‌شد و به همین دلیل معضل بزرگی برای شهروندانی که تصمیم به استفاده از وسایل حمل‌ونقل عمومی داشتند، ایجاد شده بود.

وی افزود: با بررسی دقیق و تهیه تجهیزات اساسی برای احیای دوباره این برج نوری و با همکاری واحد تأسیسات منطقه و عوامل اجرایی معاونت حمل‌ونقل و ترافیک، این پروژه در مدت زمان کوتاهی انجام شد.

هدایی سپس با اشاره به فاز دوم بازپیرایی پایانه معین بیان کرد: هم‌اکنون فاز دوم این پروژه نیز در حال انجام است که طی آن، به‌زودی راه‌اندازی ساختمان اداری تاکسیرانی و اتوبوسرانی منطقه آغاز می‌شود تا بتوانیم از طریق آنها بهترین خدمت‌رسانی در حوزه حمل‌ونقل عمومی را برای شهروندان ایجاد کنیم.

پایانه معین در خیابان ولیعصر (عج) و در منطقه ۱۱ واقع شده و خطوط مسافربری متعددی از میدان راه‌آهن تا تجریش را شامل می‌شود.

انتهای پیام/