“پیک بیداری” پیام‌آور هم پیمانی تبریز با کودکان مظلوم غزه
“پیک بیداری” پیام‌آور هم پیمانی تبریز با کودکان مظلوم غزه

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، همزمان با حملات سهمگین و غیرانسانی رژیم اشغالگر قدس، مردم تبریز در قالب ویژه‌برنامه “پیک بیداری” در دومین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری تبریز با کودکان و مردم بی دفاع در غزه همدردی کردند. به گزارش شهریار، همزمان با نمایشگاه صنایع دستی و گردشگری تبریز، سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری تبریز […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

همزمان با حملات سهمگین و غیرانسانی رژیم اشغالگر قدس، مردم تبریز در قالب ویژه‌برنامه “پیک بیداری” در دومین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری تبریز با کودکان و مردم بی دفاع در غزه همدردی کردند.

به گزارش شهریار، همزمان با نمایشگاه صنایع دستی و گردشگری تبریز، سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری تبریز با استقرار اتوبوس “پیک بیداری”، پیام همدردی خود را با همخوانی سرود و اجرای برنامه های فرهنگی مرتبط به گوش جهانیان رساندند.

اجرای سرود در محوطه نمایشگاه بین المللی تبریز توسط گروه سرود نوجوانان و ابراز همدردی با کودکان و مردم غزه با حضور گسترده و استقبال شهروندان نوعدوست تبریزی همراه بود و به صحنه همدردی با ایشان و محکومیت رژیم اشغالگر قدس تبدیل شد.

برنامه های فرهنگی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری تبریز و مناطق شهرداری در این نمایشگاه تا شنبه، 29 مهرماه برپاست.