خاوران میزبان ششمین جشنواره تئاتر خیابانی
خاوران میزبان ششمین جشنواره تئاتر خیابانی

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، جشنواره تئاتر خیابانی تبریزیم در مجموعه فرهنگی مرکز همایش های بین المللی تبریز در حال برگزاری است. به گزارش شهریار، ششمین جشنواره سراسری تئاتر خیابانی تبریزیم، پس از چندین سال وقفه، به همت سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری تبریز و نیز همراهی نهادهای متولی با مشارکت واحدهای فرهنگی واجتماعی […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

جشنواره تئاتر خیابانی تبریزیم در مجموعه فرهنگی مرکز همایش های بین المللی تبریز در حال برگزاری است.

به گزارش شهریار، ششمین جشنواره سراسری تئاتر خیابانی تبریزیم، پس از چندین سال وقفه، به همت سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری تبریز و نیز همراهی نهادهای متولی با مشارکت واحدهای فرهنگی واجتماعی مناطق ۱۰ گانه شهرداری تبریز در حال برگزاری است.

بر اساس این گزارش، در این جشنواره بر موضوعات مهم اجتماعی تأکید شده و توزیع اجراهای جشنواره در سطح شهر، مدارس، پارک ها و مراکز پرتردد و تجمع،  از شاخصه های اصلی آن به شمار می رود.

در این راستا، طبق تقویم ۵۲ هفته ای فرهنگی منطقه، این منطقه میزبان دو اجرا از گروه های هنری و نمایشی شرکت کننده در جشنواره بوده و علاقه مندان به هنرهای نمایشی، طی روزهای جمعه و شنبه (۵ و ۶ آبان ماه) در مرکز همایش های بین المللی خاوران، نظاره گر این اجراها هستند.