پیشرفت ۹۲ درصدی تملک فاز اول پروژه مسیرگشایی ۴۵ متری انقلاب محقق شد
پیشرفت ۹۲ درصدی تملک فاز اول پروژه مسیرگشایی ۴۵ متری انقلاب محقق شد

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، شهردار منطقه ۱۰ تبریز از پیشرفت ۹۲ درصدی تملک و تخریب پروژه مسیرگشایی ۴۵ با تداوم تخریب و آزادسازی ۶۴ ملک مسکونی خبر داد. به گزارش شهریار، موسی زارعی با اعلام این خبر گفت: در راستای ساماندهی مناطق حاشیه‌نشین و پایدارسازی این مناطق، احیاء بافت های قدیمی و فرسوده […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

شهردار منطقه ۱۰ تبریز از پیشرفت ۹۲ درصدی تملک و تخریب پروژه مسیرگشایی ۴۵ با تداوم تخریب و آزادسازی ۶۴ ملک مسکونی خبر داد.

به گزارش شهریار، موسی زارعی با اعلام این خبر گفت: در راستای ساماندهی مناطق حاشیه‌نشین و پایدارسازی این مناطق، احیاء بافت های قدیمی و فرسوده شهری، کمک به روان سازی ترافیک، خروج محلات و معابر شهری از بن بست چندین ساله و رفع خطر از محلات خوشبختانه با همکاری اهالی محل، تملک و آزادسازی پروژه ۴۵ متری انقلاب در سطح حوزه شهرداری منطقه ۱۰ تبریز روند خوبی را به خود گرفته و اکنون عملیات تملک فاز اول با پیشرفت فیزیکی ۹۲ درصدی با شتاب در حال اجراست.

وی مسیرگشایی ۴۵ متری انقلاب مطالبه اصلی شهروندان و یکی از طرح‌های بزرگ بازآفرینی شهری کشور عنوان کرد و ادامه داد: خروج این منطقه بزرگ از بن بست، موجب توسعه فعالیت حمل و نقل عمومی در این محدوده خواهد شد.

شهردار منطقه ۱۰ افزود: با توجه به اهمیت پروژه‌های مسیرگشایی در کاهش محرومیت محلات کم‌برخوردار، روند اجرایی تملک و آزادسازی املاک و واحدهای واقع در مسیر این پروژه به طول ۱۴۰۰ متر و عرض ۴۵ متر در حال انجام است که از مجموع ۳۳۰ واحد مسکونی در این مسیر، ۶۴  باب ملک مسکونی در فاز اول تملک و تخریب شده است.