توسعه و تجهیز مدارس شمال شرق شهر
توسعه و تجهیز مدارس شمال شرق شهر

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۴، علی اصغر کمالی زاده با تاکید بر نقش حمایت کننده شهرداری ها و تاثیر آن در تعلیم و تعالی دانش آموزان گفت: مدارس بعنوان پایگاه اصلی تعلیم و تربیت دانش آموزانی که آینده ساز کشور ما هستند به […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۴، علی اصغر کمالی زاده با تاکید بر نقش حمایت کننده شهرداری ها و تاثیر آن در تعلیم و تعالی دانش آموزان گفت: مدارس بعنوان پایگاه اصلی تعلیم و تربیت دانش آموزانی که آینده ساز کشور ما هستند به عنوان یک اولویت برای تجهیز و رسیدگی مورد توجه شهرداری هاست. براین اساس توسعه و کمک رسانی به این موضوع بسیار ضروری می باشد.

وی ادامه داد: در این راستا فعالیت های مختلف اداره آموزش های شهروندی منطقه ۴ با عنوان توسعه و تجهیز مدارس در سال ۱۴۰۲ به همت معاونت فنی و عمرانی از نیمه مرداد تا پایان مهر ماه ۱۴۰۲ با روکش آسفالت حیاط ۱۸مدرسه منطقه۴ به مساحت ۱۹۸۱۹ متر مربع با پخش ۱۷۸۷ تن آسفالت صورت گرفت.

شهردار منطقه ۴ ادامه داد: این فعالیت ها با رنگ آمیزی ساختمان در ۶ مدرسه به متراژ ۸۳۰۰ و ۲۵۰۰ متر مربع ایزوگام برای مدرسه استثنایی امید تا به این لحظه اجرایی شده است.

کمالی زاده با اشاره به دیگر اقدامات این عملیات افزود: اقلام تجهیزاتی مدارس از جمله سیستم رایانه، ویدئو پروژکتور، تخته وایت برد، فرش سجاده ای، میز و صندلی معلم، میز و نیمکت دانش آموز، آمپلی فایر و… در حال خریداری و اهدا به مدارس منطقه۴ است.

وی در پایان گفت: در پویش جهادی مهر در مهر جهت زیباسازی دیوارهای داخلی مدارس (دیوارنگاره) با اولویت شعارهای فرهنگی و تربیتی، زیباسازی دیوارهای داخلی ۱۱مدرسه به متراژ حدود ۱۳هزار متر مربع تاکنون انجام گرفته و این طرح همچنان ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/