سالن همایش‌های بین‌المللی اصفهان مایه مباهات کشور است
سالن همایش‌های بین‌المللی اصفهان مایه مباهات کشور است

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، به گزارش خبرگزاری ایمنا، محسن منصوری امروز _سه‌شنبه پنجم دی_ در بازدید از پروژه سالن همایش‌های بین‌المللی امام خامنه‌ای اصفهان اظهار کرد: داخل کشور چنین مجموعه‌ای وجود ندارد و ساختن چنین سازه‌ای با طراحی و معماری ایرانی اسلامی متناسب با نیازهای کشور بر مبنای ظرفیت استان مایه مباهات کشور […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

به گزارش خبرگزاری ایمنا، محسن منصوری امروز _سه‌شنبه پنجم دی_ در بازدید از پروژه سالن همایش‌های بین‌المللی امام خامنه‌ای اصفهان اظهار کرد: داخل کشور چنین مجموعه‌ای وجود ندارد و ساختن چنین سازه‌ای با طراحی و معماری ایرانی اسلامی متناسب با نیازهای کشور بر مبنای ظرفیت استان مایه مباهات کشور است.

وی افزود: بهترین مجموعه سالن اجلاس تهران است که مجموعه سالن همایش‌های بین‌المللی اصفهان از همه لحاظ بهتر است و این افتخاری برای ایران است تا بتواند برنامه‌های بین‌المللی را در این مکان میزبانی کند.

معاون اجرایی رئیس‌جمهور تصریح کرد: هدف دولت سیزدهم این است که از تمرکزگرایی فاصله بگیرد و ظرفیت‌های استان‌ها را در امور مختلف فعال کند؛ سالن همایش‌های بین‌المللی اصفهان نیز یکی از همین ظرفیت‌ها است.

وی گفت: تمایل داریم از ظرفیت استان‌ها به‌خصوص اصفهان در این خصوص بهره‌مند شویم.

لزوم همت دولت و مدیریت استان برای تکمیل پروژه سالن همایش‌های بین‌المللی امام خامنه‌ای

سیدرضا مرتضوی، استاندار اصفهان نیز در این بازدید اظهار کرد: بهره‌برداری مطلوب از سالن همایش‌های بین‌المللی اصفهان، یکی از موضوعاتی است که از ریاست‌جمهوری پیگیری کرده‌ایم و در سفر اخیر رئیس‌جمهور مورد تأکید قرار گرفت.

وی تصریح کرد: این مجموعه پاسخگوی نیاز کشور است و می‌تواند مجموعه‌ای همه‌جانبه برای میزبانی از هیئت‌های خارجی باشد.

استاندار اصفهان با تأکید بر لزوم همت دولت و مدیریت استان برای تکمیل پروژه سالن همایش‌های بین‌المللی امام خامنه‌ای گفت: امیدوارم با ادامه سرمایه‌گذاری در این مجموعه و به پایان رساندن و بهره‌برداری از آن، بتوان از این مجموعه با ظرفیت حداکثری استفاده کرد.