پیام تبریک شهردار کرج به مناسبت اعیاد شعبانیه
پیام تبریک شهردار کرج به مناسبت اعیاد شعبانیه

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، به گزارش پایگاه خبری کرج امروز،  در این پیام آمده است: حلول ماه مبارک شعبان و مصادف شدن آن با اعیاد بزرگی چون ولادت امام حسین(ع)، حضرت ابالفضل العباس(ع) و امام زین‌العابدین که در تقویم ایران اسلامی به عناوین بسیار مناسبی اختصاص یافته، فرصتی برای تجلیل و تقدیر از […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز،  در این پیام آمده است:

حلول ماه مبارک شعبان و مصادف شدن آن با اعیاد بزرگی چون ولادت امام حسین(ع)، حضرت ابالفضل العباس(ع) و امام زین‌العابدین که در تقویم ایران اسلامی به عناوین بسیار مناسبی اختصاص یافته، فرصتی برای تجلیل و تقدیر از پاسداران و جانبازانی است که در برهه‌های گوناگون مقابل دشمنان و ستمکاران‌ایستادگی کرده و از جان و مال خود گذشته‌اند.

این بزرگمردان همچون الگوهای بزرگوار خویش که جان عزیز و شیرین‌شان را در صحرای کربلا، با عشق به پروردگار معامله کرده و نام خویش را در تقویم روزگار ثبت و جاودانه کردند، برای دفاع از خاک و کیان این سرزمین، به مبارزه برخاسته و از گذشته تا به امروز پای آرمان‌های نظام اسلامی‌ایستاده و از جان و مال خویش گذشته‌اند.

پاسداران و جانبازان ایران زمین، مردمی پاکباز و سرشته‌اند که با شناخت و آگاهی نسبت به آنچه دین اسلام برای نگهبانی و هراست از وطن دستور داده، روبروی دشمنان‌ایستاده و در این مسیر از هیچ کوشش و همراهی دریغ نکردند.

لذا ضمن تبریک مجدد به همه هموطنان برای ورود به ماه شعبان و اعیاد مبارک شعبانیه، این ایام را به ویژه به پاسداران و جانبازان سرزمینم شادباش می‌گویم. ان‌شالله که با دعای خیر و حمایت بی‌دریغ این بزرگواران بتوانیم کرج را به شهری زیبا، اخلاق‌مدار و توسعه یافته تبدیل کنیم.

منتشر شده در تاریخ ۵ اسفند ماه ۱۴۰۱