پرونده‌های قطع درختان به مراجع قضایی ارجاع شود
پرونده‌های قطع درختان به مراجع قضایی ارجاع شود

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر ، ناصر امانی در گفت‌وگو با خبرنگار شهر، در خصوص قطع درختان توسط نهادها و اشخاص در طول مدت اخیر، اظهار کرد: یکی از دلایل تذکرات پرشمار ما در شورا در رابطه با قطع درختان این است که قرار بود پرونده نهادها تکمیل شود. عضو شورای شهر تهران تأکید کرد: […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر ،

ناصر امانی در گفت‌وگو با خبرنگار شهر، در خصوص قطع درختان توسط نهادها و اشخاص در طول مدت اخیر، اظهار کرد: یکی از دلایل تذکرات پرشمار ما در شورا در رابطه با قطع درختان این است که قرار بود پرونده نهادها تکمیل شود.

عضو شورای شهر تهران تأکید کرد: باید پس از تشکیل پرونده، موارد به کمیسیون ماده 77 جهت تعیین جرائم ارجاع شود و در نهایت، اگر مقصر بودند حتماً برابر قانون به مراجع قضایی معرفی شوند.

وی ادامه داد: هنوز نتیجه هیچ‌یک از این پرونده‌ها به شورا اعلام نشده تا بدانیم بررسی در مورد آنها صورت گرفته یا خیر؟ و چه برخوردی با مقصران در قطع درختان انجام شده است.

امانی با بیان اینکه وقتی مردم احساس نمی‌کنند عامل بازدارنده‌ای وجود دارد، برخی ترغیب به قطع درخت ‌می‌شوند، خاطرنشان کرد: با توجه به این موضوع، ضرورت دارد که پرونده‌های این حوزه رسیدگی و پیگیری و نتایج آن اعلام شود.

انتهای پیام/