پروژه‌های نیمه تمام تا قبل از بارش‌ها تکمیل شود
پروژه‌های نیمه تمام تا قبل از بارش‌ها تکمیل شود
شهردار شهرکرد گفت: با توجه به پیش‌بینی هواشناسی مبنی بر شروع بارش‌های سیل آسا از اواخر مهرماه می‌طلبد پروژه‌های نیمه تمام مدیریت شهری تا قبل از شروع بارش‌ها‌ تکمیل و جمع‌بندی شود.

پروژه‌های نیمه تمام تا قبل از بارش‌ها تکمیل شود

به گزارش آرمانشهر، محمدحسین واحدیان در سومین جلسه مدیریت بحران مدیریت شهری اظهارداشت: مسئولین نواحی باید از محدوده خدماتی خود بازدید و نقاطی که در بحران  خطرآفرین هستند شناسایی و نواقص رفع شود.

وی با بیان اینکه واحد‌های عمرانی باید تا قبل از شروع بارش‌ها پروژه‌های نیمه تمام را تکمیل و جمع‌آوری کنند،افزود: برای ساختمان‌های نیمه تمام و یا ساختمان‌های که مصالح ساختمانی آن‌ها منجر به آبگرفتگی در مسیل‌ها و جوی و جداول می‌شود اختیار صادر شود.

شهردار شهرکرد با تاکید بر تامین شن و نمک لازم برای زمان بارش برف بیان کرد: فضای مناسب جهت انبار شن و نمک در میرآباد پیش‌بینی تا در زمان بارش خدمات دهی با سرعت بیشتری انجام شود.

واحدیان اضافه کرد: ماشین آلات سنگین و نیمه سنگین باید در حالت آماده باش کامل و شرح وظایف مسئولین مدیریت بحران و سر اکیپ‌ها به آن‌ها ابلاغ شود.

وی از شهروندان خواست در زمان بارش برف و باران یاریگر مدیریت شهری باشند و ادامه داد: در صورت بروز آبگرفتگی و یخ‌زدگی معابر مشکلات را به سامانه ۱۳۷ اطلاع دهند.

  • نویسنده : آرمانشهر چهارمحال و بختیاری/سما عسگری