صدو پنجاهمین بازدید قدم به قدم در محله انبار نفت
صدو پنجاهمین بازدید قدم به قدم در محله انبار نفت

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر ، به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۱۱؛ یکصد و پنجاهمین بازدید میدانی قدم به قدم در محله انبار نفت برگزار شد . طی این بازدید میدانی سید محمد موسوی شهردار منطقه ۱۱ در ابتدا به مسجد رضوی رفت و از عملیات عمرانی توسعه مسجد جنب بوستان […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر ،

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۱۱؛ یکصد و پنجاهمین بازدید میدانی قدم به قدم در محله انبار نفت برگزار شد .

طی این بازدید میدانی سید محمد موسوی شهردار منطقه ۱۱ در ابتدا به مسجد رضوی رفت و از عملیات عمرانی توسعه مسجد جنب بوستان قبله بازدید کرد .

وی در خصوص این نظارت میدانی گفت: از وضعیت سرویس های بهداشتی عمومی بوستان قبله بازدید شد و موارد مربوطه در خصوص اقدامات عمرانی و نظافت به شهردار ناحیه منعکس گردید. همچنین در سرای محله حاضر شدیم و ضمن دیدار با مردم در خصوص آخرین اقدامات مدیریت محله در این فضا گفت و گو و بررسی شد.

شهردار منطقه ۱۱ در بازدید قدم به قدم از محله انبار نفت در خیابان زربافیان حضور یافت و موارد مرتبط با خدمات شهری شامل لایروبی مستمر انهار؛ رفت و روب مداوم؛ رسیدگی به وضعیت ساماندهی تعمیرکاران موتور که مانع تردد مردم در مسیر هستند و سایر موارد را در دستور کار اولویت اجرایی این محدوده قرار داد.

انتهای پیام/